شنبه, 16 اسفند 1399 11:20

آلخاندرو ایناریتو «برزخ» را با فیلمبرداری داریوش خنجی می‌سازد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آلخاندرو ایناریتو «برزخ» را با فیلمبرداری داریوش خنجی می‌سازد آلخاندرو ایناریتو «برزخ» را با فیلمبرداری داریوش خنجی می‌سازد

سی و یک نما - آلخاندرو ایناریتو که برای فیلم «بازگشته از گور» اسکار دریافت کرده، فیلم جدیدش را با عنوان «برزخ» با فیلمبرداری داریوش خنجی کلید زد.

 آلخاندرو گونزالس ایناریتو سه سال بعد از فیلم اسکاری «بازگشته از گور»، ساخت فیلم جدیدش را با عنوان «برزخ» را در مکزیکو سیتی شروع کرده است.

زبان اصلی فیلم به اسپانیایی است و دانیل خیمنس کاچو نقش اصلی آن را بازی می‌کند. کاچو بازیگری مکزیکی است که در فیلم «زاما» ساخته لوکرتسیا مارتل هم بازی کرده بود.

هنوز داستان فیلم مشخص نیست ولی فیلم ادیسه واری است که به شرح مسائل سیاسی و اجتماعی مدرن مکزیک می‌پردازد.

یوجینو کابایرو طراح صحنه اسکاری فیلم «هزارتوی پن» گی‌یرمو دل تورو و «رما» آلفونسو کوارون و داریوش خنجی به عنوان فیلمبردار در این پروژه با ایناریتو همکاری می‌کند.

خنجی فیلمبردار فیلم‌هایی چون «هفت» دیوید فینچر، «مهاجر» و «شهر گمشده زد» جیمز گری و «الماس تراش‌نخورده» برادران سفدی بوده است.

گفته شده در اولین تصاویری که از گروه ساخت فیلم منتشر شده می‌توان کاچو را دید که در میان مجموعه‌ای از چیزهایی که روی زمین ریخته شده در حال حرکت است. خبرها حاکی از آن است که این فیلم در ۵ ماه آینده در مکزیک ساخته می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید