دوشنبه, 30 خرداد 1401 14:04

آل پاچینو می‌خواهد تیموتی شالامی نسخه جوانی شخصیتش را در دنباله «مخمصه» بازی کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آل پاچینو می‌خواهد تیموتی شالامی نسخه جوانی شخصیتش را در دنباله «مخمصه» بازی کند آل پاچینو می‌خواهد تیموتی شالامی نسخه جوانی شخصیتش را در دنباله «مخمصه» بازی کند

سی و یک نما – آل پاچینو در مراسم سالگرد نمایش فیلم «مخمصه» در جشنواره فیلم ترایبکا در صحبت هایش خواست تیموتی شالامی نقشش را در ادامه فیلم بازی کند.

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولید «مخمصه» جشنواره ترابیکا نشستی را با آل پاچینو، رابرت دنیرو برگزار کرد. و نسخه 4K فیلم نیز در جشنواره به نمایش درآمد. برنامه جشن 25 سالگی «مخمصه» به دلیل کرونا دو سال به تاخیر افتاد. اما این بار صدها علاقمند بدون ماسک در خیابان صد و هفتاد و ششم غربی شهر نیویورک صف کشیدند تا در این برنامه شرکت کنند.

هر چند تاکنون فیلم بعدی هنوز تایید نشده است، تماشاگران قطعا برای دیدن فیلم دیگری به همراهی مایکل مان صف می‌کشند. اخیراً جشنواره فیلم ترایبکا قسمتی را برای تقدیر از فیلم «مخمصه» محصول  1995 برگزار کرد که بازیگران اصلی آل پاچینو و رابرت دنیرو در آن حضور داشتند. موضوعات مختلفی در این جشنواره مورد بحث قرار گرفت، پاچینو به صراحت اعلام کرد که دوست دارد تیموتی شالامی نسخه جوان تر شخصیت او را در صورت ساخت نسخه بعدی مخمصه بازی کند. "او بازیگر فوق‌العاده‌ای است. ظاهر بسیار خوبی دارد."

رابرت دنیرو نیز در پاسخ به این پرسش که چگونه خودشان را برای این نقش آماده کرده بودند به شوخی می‌گوید: «از چند بانک سرقت کردیم.» در ادامه پاچینو و دنیرو فاش می‌کنند که بسیاری از صحنه‌های مخمصه در حین فیلمبرداری تعیین شده‌اند. دنیرو می‌گوید: «من و ال این صحنه را تمرین نکردیم. فکر کردیم که بهتر است به یکباره انجامش دهیم.»

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید