جمعه, 30 آبان 1399 11:39

آنجلینا جولی زندگینامه یک عکاس جنگی را کارگردانی می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آنجلینا جولی زندگینامه یک عکاس جنگی را کارگردانی می‌کند آنجلینا جولی زندگینامه یک عکاس جنگی را کارگردانی می‌کند

سی و یک نما - آنجلینا جولی فیلم زندگینامه‌ای «رفتار نامعقول» که داستان زندگی یک عکاس جنگ را روایت می کند را کارگردانی می کند.

 به گزارش سی و یک نما  به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه ای «رفتار نامعقول» روایتگر زندگی دان مک‌کالین عکاس جنگی بریتانیایی خواهد بود که ساخت آن بر عهده آنجلینا جولی گذاشته شده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم را تام هاردی و کمپانی «هاردی سان  و دین بی کر» برعهده دارند و فیلم از روی کتابی خودنوشت توسط این عکاس و به همین نام ساخته خواهد شد. مک کالین تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خواهد بود.

گریگوری برک نویسنده نامزد بفتا نوشتن فیلمنامه را بر عهده گرفته است. این فیلم برای تجلیل از زندگی این عکاس جنگی بریتانیایی ساخته می‌شود و او را از دوران جنگ لندن تا برخی از خطرناک‌ترین مناطق جنگی دنیا دنبال می‌کند.

جولی با انتشار بیانیه‌ای خبر داد، از اینکه شانس کارگردانی زندگی این شخصیت را به دست آورده خوشحال است. وی افزود همواره ترکیب نترس و انسان‌دوستانه آثار وی را تحسین کرده و او را شاهدی بر حقایق جنگی می‌داند.

مک‌کالین که تصاویر سیاه و سفید به یادماندنی از جنگ‌های ویتنام و کامبوج گرفته گفت با دیدن آخرین فیلم جولی درباره کامبوج از اینکه او چنین توانایی برای ارایه آن مکان در آن زمان دارد، شگفت‌زده شده است. وی افزود حس می‌کند این فیلم در دست‌های حرفه‌ای وی به صورت قابل اطمینانی پیش می‌رود.

به تازگی اعلام شد جولی در فیلم «تمام نت‌های اجرا شده» در کنار کریستف والتس بازی می‌کند. از پروژه‌های جدید وی بازی در «ابدی‌ها» برای مارول بوده است. اکران این فیلم ابرقهرمانی به دلیل کرونا به سال بعد موکول شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید