چهارشنبه, 12 آذر 1399 11:20

آکادمی تأیید کرد که اسکار 2021 مجازی نخواهد بود/ مراسم به صورت پخش تلویزیونی حضوری خواهد بود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آکادمی تأیید کرد که اسکار 2021 مجازی نخواهد بود/ مراسم به صورت پخش تلویزیونی حضوری خواهد بود آکادمی تأیید کرد که اسکار 2021 مجازی نخواهد بود/ مراسم به صورت پخش تلویزیونی حضوری خواهد بود

سی و یک نما - آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اعلام کرد که اسکار امسال مجازی نخواهد بود و به صورت زنده و پخش تلویزیونی حضوری اتفاق خواهد افتاد.

 بنا بر گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در خبری تایید کرد که اسکار 2021 به صورت حضوری و از تلویزیون پخش خواهد شد و هیچ اسکار مجازی در کار نیست. اما زمان برگزاری مراسم 2021 به دو ماه بعد و در تاریخ 25 آوریل 2021 انتقال یافت. 

منابع داخلی اسکار می گویند که مسئولان اسکار با تاخیر دو ماهه و عقب انداختن مراسم اهدای جوایز، امیدوار هستند تا کرونا تمام شود و سالن های سینما در بهار 2021 دوباره باز شوند. با این سیاست کاری می خواهند به فیلم های بیشتری برای حضور در جشن سالانه انتخاب بهترین فیلم اجازه رقابت بدهند.

اما هنوز هیچ کس نمی داند که واقعا اینطور خواهد شد یا نه. آیا تا بهار سال بعد ریشه کرونا کنده خواهد شد؟ و همه دوباره به روال عادی زندگی خود باز خواهند گشت؟ آنچه مسلم است اسکار با امیدواری به آینده، کار خود را پیش می برد و امید دارد که چنین شود. باید بود و دید نحوه برگزاری مراسم اسکار امسال چگونه خواهد بود. 

یک سوال دیگر هم پیش می آید و آن اینکه چند نفر در فضای داخلی سالن دالبی تئاتر لس آنجلس حضور خواهند داشت؟ ظرفیت این سالن 3400 صندلی است. آیا همه صندلی ها پر خواهد شد و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی خاصی در صندلی ها خواهد نشست که با این حساب سالن نمی تواند کامل پر شود. هنوز هیچ اظهار نظری در این باره نشده است. 

از طرفی هنوز روشن نیست که چند نفر از نامزدها می توانند یا موافقت می‌ کنند که به صورت حضوری در مراسم شرکت کنند. در بخش رقابتی بازیگرها نیز بیشتر بازیگران این فصل بازیگران پا به سن گذاشته هستند که آنتونی هاپکینز 82 ساله، الن برنستاین 88 ساله، سوفیا لورن 86 ساله، مریل استریپ 71 ساله، دیوید استراترن 72 ساله و یویونگ یون 73 ساله از جمله آنها هستند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید