جمعه, 27 خرداد 1401 14:40

اسپین آف سریال «بازی تاج و تخت» با محوریت شخصیت جان اسنو تولید می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اسپین آف سریال «بازی تاج و تخت» با محوریت شخصیت جان اسنو تولید می‌شود اسپین آف سریال «بازی تاج و تخت» با محوریت شخصیت جان اسنو تولید می‌شود

سی و یک نما – اچ بی او در مراحل اولیه تولید دنباله‌‌ای جدید برای سریال «بازی تاج و تخت» است و "کیت هرینگتون" برای بازی در نقش شخصیت جان اسنو در این سریال حضور خواهد داشت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کیت هرینگتون برای بازی در نقش مورد علاقه طرفدارانش به اولین پروژه بالقوه «بازی تاج و تخت» که پس از اتفاقات سریال اصلی اتفاق می افتد، پیوست.

هالیوود ریپورتر گزارش داده که این شبکه در اولین دنباله درام فانتزی پرفروش خود وارد مرحله توسعه اولیه آن شده است: یک سریال اسپین آف لایو اکشن با محوریت شخصیت مورد علاقه طرفداران، جان اسنو تولید خواهد شد.

کیت هرینگتون برای ایفای مجدد نقش جان اسنو به این پروژه ملحق شده است. این بازیگر دو بار برای بازی در نقش جان اسنو، قهرمان اکشنی که برای حفظ ارزش‌های اصیل خانواده‌اش در دنیایی بی‌رحم تلاش می‌کند، نامزد دریافت جایزه امی شد.

در فصل هشتم و پایانی «بازی تاج و تخت»، جان اسنو متوجه شد که نام واقعی او اگون تارگرین وارث بالقوه تخت آهنین است. در پایان سریال، او از وستروس تبعید شد و با وحشی ها به شمال دیوار سفر کرد تا زندگی قدیمی خود را پشت سر بگذارد.

هرینگتون از زمان تکمیل کارش در هشت فصل از سریال «بازی تاج و تخت»، در دنیای سینمایی مارول ظاهر شد و در فیلم «جاودانگان» (Eternals) 2021 بازی کرد. این بازیگر به خاطر تحمل برخی از طاقت‌فرساترین فیلم‌برداری‌های سریال، از جمله فیلم‌برداری 11 هفته زمستان در ایرلند شمالی در فصل آخر شهرت داشت.

این توسعه نشان‌دهنده یک جهت جدید جذاب در مدیریت اچ بی او با دنیای فانتزی جورج آر آر مارتین نویسنده است، حرکتی که بی شباهت به مدیریت دیزنی پلاس در جنگ ستارگان و برند‌های مارول است که در آن پخش‌کننده موفق شده است سریال‌های دنباله‌ای متمرکز بر شخصیت‌ها مانند وانداویژن (با بازی الیزابت اولسن) را عرضه کند.

شاید از نظر خلاقانه‌ ای می تواند فصل آخر «بازی تاج و تخت» را به‌عنوان آخرین اتفاق درباره سرنوشت شخصیت‌های بازمانده محبوب‌ترین و برنده امی سریال اچ بی او در تمام دوران‌ها، خراب کند. اما از نظر تئوری می‌تواند راه را برای دیگر شخصیت‌های بازمانده از دنیای تاج و تخت باز کند - مانند آریا استارک (میزی ویلیامز)، سانسا استارک (سوفی ترنر) و برین از تارت (گوندولین کریستی).

این خبر توسعه به این معنی است که در حال حاضر هفت پروژه «بازی تاج و تخت» علاوه بر مجموعه پیش درآمد «خانه اژدها» که در 21 آگوست عرضه می شود، در دست ساخت هستند. «خانه اژدها» داستان یک جنگ داخلی در خانه تارگرین را روایت می کند و در حدود 200 سال قبل از تاریخ 2017 حوادث در تاج و تخت رخ می دهد.

دیگر پیش درآمدهای لایو اکشن اچ بی او که در مراحل مختلف توسعه قرار دارد عبارت است از 10000 کشتی (با نام مستعار نایمریا). همچنین سه پروژه پیش درآمد انیمیشن وجود دارد، از جمله امپراتوری طلایی که در سرزمین چینی یی تی اتفاق می افتد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید