یکشنبه, 11 تیر 1396 13:15

بازیگر «بر باد رفته» با شکایت از سریال مشهور آمریکایی دوباره به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازیگر «بر باد رفته» با شکایت از سریال مشهور آمریکایی دوباره به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد بازیگر «بر باد رفته» با شکایت از سریال مشهور آمریکایی دوباره به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد

سی و یک نما- اولیویا دی هاویلند، بازیگر نقش ملانی همیلتون فیلم «برباد رفته» ساخته سال 1939 ویکتور فلمینگ، امروز، در سالروز تولد 101 سالگیش با شکایت از سازندگان سریال مشهور و آنتالوژی شبکه FX، «دشمنی» دوباره پس از دهه ها به تیتر یک خبرگزاری ها و رسانه های سینمایی تبدیل شد.

 

این سریال در فصل نخست داستان دشمنی ما بین بتی دیویس و جوان فانتین دو تن از بازیگران قدیمی هالیوود را روایت می کند. با وجود همه دشمنی ها، این دو مجبور به همکاری در فیلم «چه بر سر بیبی جین آمد؟!» می شوند، که این موضوع خود مشکلات جدیدی ر به وجود می آورد. در این سریال کاترین زتا جونز، بازیگر سرشناس هالیوودی، در نقش اولیویا دی هاویلند، ظاهر شده که طبق ادعای سریال، ما بین طرفین دعوا، به خاطر رفاقتش با بتی دیویس سمت او قرار می گیرد. همین مسئله باعث رنجش اولیویا دی هاویلند واقعی شده و در حالی که اکثر شخصیت های این سریال دار فانی را وداع گفته اند، ستاره 101 ساله دهه 40 و 50 هالیوود از «دشمنی» شکایت کرده.

دی هاویلند معتقد است نحوه نمایش چهره او در «دشمنی» به «اعتبار حرفه ای، درستکاری، صداقت، سخاوتمندی، از خود گذشتگی و کرامت انسانی» وی آسیب زده است. بر همین اساس، یک شکایتنامه 33 صفحه ای به دادگاه لس آنجلس ارسال شده که بر مبنای آن ادعا می شود وکلای شبکه FX هیچ گونه اجازه ای از اولیویا دی هاویلند برای استفاده از نام و هویتش در سریال نگرفته اند و این موضوع خلاف قانون است.

سریال «دشمنی»، ساخته جدید ریان مرفی، سریال ساز مشهور آمریکایی است که پیشتر با آثاری چون «داستان ترسناک آمریکایی» و «داستان جنایی آمریکایی» شناخته می شد. سریال جدید قرار است در هر فصل داستان مجزایی داشته باشد و به «دشمنی» ها در میان چهره های شاخص و مشهور بپردازد. بر همین اساس فصل اول، روایت گر عداوت میان بتی دیویس و جوان فانتین بود و قرار است فصل دوم سریال، داستان ازدواج نا موفق پرنس چارلز و پرنسس دایانا را روی آنتن بفرستد. اما ظاهرا قبل از آغاز فصل دوم، دشمنی جدیدی بین اولیویا دی هاویلند و شبکه FX شکل گرفته که خودش می تواند موضوعی برای فصل های بعدی باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید