یکشنبه, 29 خرداد 1401 13:09

خالق «بازی مرکب» خبر از ساخت فصل دوم با شخصیت‌های جدید داد / "بازی مرکب واقعی نمی‌تواند با وحشت‌های تخیلی سریال رقابت کند"

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خالق «بازی مرکب» خبر از ساخت فصل دوم با شخصیت‌های جدید داد / "بازی مرکب واقعی نمی‌تواند با وحشت‌های تخیلی سریال رقابت کند" خالق «بازی مرکب» خبر از ساخت فصل دوم با شخصیت‌های جدید داد / "بازی مرکب واقعی نمی‌تواند با وحشت‌های تخیلی سریال رقابت کند"

سی و یک نما - این هفته خبرهای جدیدی برای طرفداران سریال محبوب نتفلیکس «بازی مرکب» منتشر شد. سازنده سریال هوانگ دونگ هیوک اعلام کرد که فصل دوم ساخته خواهد شد و احتمالا بعد از فصل دوم فصل دیگری نیز در کار خواهد بود. دو روز بعد نتفلیکس اعلام کرد که نه تنها می توانید سریال را تماشا کنید بلکه می توانید در آن شرکت کنید.

هفته گذشته هفته بزرگب برای طرفداران بازی مرکب، سریال بسیار محبوب دیستوپیایی نتفلیکس بود. روز دوشنبه، سازنده سریال، هوانگ دونگ هیوک، اعلام کرد که فصل دوم این درام ساخته خواهد شد. او گفت: "یک بار دیگر برای یک دور بازی کاملا جدید به ما بپیوندید، بازی ای که هر فرد عاقلی وقتی آن را تماشا می کند پاسخ می دهد: نه ممنون، دفعه قبل به اندازه کافی وحشتناک بود."

هوانگ خبر داد که فیلمنامه قسمت دوم این سریال در حال نوشته شدن است و بیان داشت: افراد بیشتری را برای کمک استخدام کرده ام.

سپس، دو روز بعد، نتفلیکس اعلام کرد که نه تنها می‌توانیم بازی مرکب را از تلویزیون تماشا کنیم، بلکه می‌توانیم در آن شرکت هم کنیم، زیرا یک نسخه واقعی از شرکت کنندگان واقعی نیز در حال اجراست.

به طور رسمی خبر ساخت فصل دوم «بازی مرکب» تایید شد. کمپانی نت‌فلیکس به طور رسمی اعلام کرد که فصل دوم سریال محبوب کره‌ای «بازی مرکب» را تولید می‌کند.

خالق سریال هوانگ دونگ-هیوک تایید کرد که شخصیت‌های سونگ گی هون (با بازی لی جونگ جه) و مرد جلویی (با بازی لی بیونگ هون) در این فصل باز می گردند.

هوانگ دونگ-هیوک سازنده سریال در مصاحبه جدیدش گفته که از وجودش برای این سریال هزینه داده است به طوری که شش تا از دندان هایش در مدت ساخت سریال از بین رفتند. البته با پولی که از این سریال کاسب شده حالا دیگر مشکل دندان ندارد و با ایمپلنت همه آنها را درست کرده است.

هوانگ درباره ادامه داشتن سریال بعد از فصل دوم گفت: مطمئن نیستم گفتن چیزی الان سخت است. شاید بله و شاید هم نه. احتمال آن نصف نصف است.

هوانگ درباره سرمایه این فصل هم گفت: «بازی مرکب 2» بودجه بندی زیادتری دارد، من نمی توانم بگویم چقدر زیاد شده، اما بله، ما بودجه زیادی در این سریال داریم.

 فصل اول پربازدیدترین سریال در تاریخ نتفلیکس است که بیش از 142 میلیون بیننده را جذب کرده و در اولین ماه پخش خود در سپتامبر سال گذشته، 1.65 میلیارد ساعت دیده شد.

در «بازی مرکب» 456 نفر که بدهی‌های هنگفتی دارند و به آخر خط رسیده اند برای برنده شدن مبلغ 45.6 میلیارد وون به یک بازی مرموز دعوت می‌شوند. که تنها یک نفر از این بازی زنده بیرون می‌آید و برنده خواهد شد. این بازی شامل شش مرحله است که در هر مرحله یک بازی کودکانه انجام می شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید