دوشنبه, 17 خرداد 1400 11:51

بفتای تلویزیونی برندگانش را شناخت | «تاج» نتفلیکس دست‌خالی برگشت

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
بفتای تلویزیونی برندگانش را شناخت | «تاج» نتفلیکس دست‌خالی برگشت بفتای تلویزیونی برندگانش را شناخت | «تاج» نتفلیکس دست‌خالی برگشت خبر سی و یک نما

سی و یک نما - شب گذشته در مراسم اهدای جوایز بفتای تلویزیونی مینی سریال «ممکن است نابودت کنم» دو جایزه مهم این مراسم را از آن خود کرد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، مینی سریال «ممکن است نابودت کنم» ساخته مایکلا کول و محصول بی‌بی‌سی/ اچ‌بی‌او، جایزه بهترین مینی سریال و جایزه بهترین بازیگر زن (خود کارگردان نقش اصلی مینی سریال است) را  در شب جوایز بفتای تلویزیونی دریافت کرد.

در اهدای جوایز بفتای تلویزیونی «کرفت» که در ماه می اهدا شده بود «ممکن است نابودت کنم» همه جوایز کلیدی شامل بهترین کارگردانی، داستان، تدوین، نویسندگی فیلمنامه و سریال درام را از آن خود کرده بود.

در مراسم اهدای جوایز بفتای تلویزیونی پل مسکال برای بازی در «مردم معمولی» جایزه بهترین بازیگر مرد را برد و در بخش سریال درام هم «مرا هم نجات بده» لنی جیمز به عنوان برنده شناخته شد.

در مراسم دیشب «تبر کوچک» ساخته استیو مک‌کویین محصول مشترک بی‌بی‌سی/ آمازون ۵ جایزه بفتا برد که شامل گریم و آرایش مو، طراحی لباس، طراحی تولید، عکاسی و نورپردازی و داستان بود.

در همین حال مالاچی کربی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برای «تبر کوچک» از آن خود کرد و جایزه بهترین بازیگر زن مکمل هم به راکی آیولا برای «آنتونی» رسید.

جایزه بهترین کمدی هم به «درون شماره ۹» رسید. در جوایز این دوره «تاج» نتفلیکس دست‌خالی ماند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید