شنبه, 22 شهریور 1399 16:58

به بهانه زادروز پل واکر فقید بازیگری که امروز 47 ساله شد / 12 واقعیت شگفت انگیز درباره پل واکر

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
به بهانه زادروز پل واکر فقید بازیگری که امروز 47 ساله شد به بهانه زادروز پل واکر فقید بازیگری که امروز 47 ساله شد

سی و یک نما - اگر چه پل واکر به طرز غم انگیزی جوان درگذشت، اما زندگی شگفت انگیزی داشت. در ادامه به مناسبت 47 سالگی پل واکر فقید، 12 واقعیت شگفت انگیز زندگی اش را مرور می کنیم.

1. او بازیگری را از سن پایین شروع کرد

1 Monster in the Closet.jpg

پل واکر به عنوان ستاره خوش تیپ فیلم های اکشن سریع و خشن شناخته می شد. اما آنچه ممکن است ندانید این است که او از سن بسیار کمی شروع به بازیگری کرد. اولین نقش سینمایی وی در فیلم هیولا در کمد در سال 1986 بود که تنها 13 سال داشت.

2. بازیگری حتی از سن کم

71e46f34bdf0542e3688c428.jpg

نکته دوم شگفت انگیز زندگی پل واکر این است که مورد اولی که گفتیم اولین تجربه بازیگری او نبود. اولین حضور او در صحنه بازیگری به زمانی برمی گردد که حتی زبان باز نکرده بود. در آن زمان او یک کودک نوپا با نام پاول واکر در یک تبلیغ تلویزیونی به نام 1970 Pampers بود.

3. رزومه چشمگیر تا 13 سالگی

paul walker 13.jpg

پل واکر تا 13 سالگی یک رزومه بازیگری چشمگیر داشت. او در برنامه های تلویزیونی Highway To Heaven ، Programmed to Kill و Throb ظاهر شده بود. حتی به قدری از بازیگری لذت می برد که به فکر ترک سیگار افتاد.

4. عاشق دریا

paul walker Love ea.jpg

یکی از بزرگترین علاقه های پل واکر اقیانوس بود. او در کالج زیست شناسی دریایی خواند و به قدری به آن علاقه داشت که درآن زمان می خواست بازیگری را به خاطرش رها کند. اما او به عنوان یک بازیگر باقی ماند تا بعدها به عنوان یک سلبریتی به بسیاری از موسسات خیریه کمک کند.

5- او تقریباً چندین بار بازیگری را کنار گذاشت

paul walker Acting Several Times.jpg

واکر چندین بار تقریباً بازیگری را کنار گذاشت. او هرگز از وضعیت خود به عنوان یک فرد مشهور راحت نبود. او حتی از تماشای خود در صفحه نمایش متنفر بود و فیلم هایش را فقط یک بار تماشا کرد.

6. تست بازیگری داد تا آناکین اسکای واکر شود

6 Be Anakin Skywalker.jpg
واکر برای بازی در نقش آناکین اسکای واکر در پیش درآمد جنگ ستارگان تست بازیگری داد. اما به او گفتند برای بازی در این نقش خیلی پیر است. این حرف برای واکر بسیار ناامید کننده بود، زیرا این یک نقش رویایی برای او بود.

7. بدلکاری هایش را خودش انجام می داد

7 Did His Own Stunts.jpg

واکر بسیاری از بدل کاری های شخصی اش برای فیلم های سریع و خشن را خودش انجام داد. او آدرنالین زیادی در این جور مواقع داشت و سر صحنه فیلم ها آنها را تخلیه می کرد. او حتی در برخی از صحنه های مبارزه بداهه کار می کرد.

8. جنگنده روی صحنه و بیرون از آن

8 Onscreen And Off.jpg

واکر روی صحنه حالتی جنگنده داشت. اما او یک جنگنده خارج از صحنه هم بود. واکر در اوقات فراغت، به تمرین جیو-جیتسو می پرداخت و هنگام مرگ کمربند قهوه ای داشت. پس از مرگ وی، مربی کمربند مشکی این رشته ورزشی را به وی اعطا کرد.

9. خانواده ای ورزشکار

9 Lineage Of Toughness.jpg

واکر از خانواده مبارزان بود. پدر وی دو بار قهرمان بوکس دستکش طلایی بود. علاوه بر این ، پدربزرگ وی بازمانده ای از پرل هاربر و یک قهرمان بوکس در وزن متوسط ​​نیروی دریایی بود.

10. هوادار سرسخت ماشین

10 Avid Car Fan.jpg

برای کسی پنهان نیست که واکر از طرفداران سرسخت ماشین های سریع بود. اما آیا می دانستید او در انتخاب ماشین ها در فیلم هایی که بازی می کرد سهمی می گرفت؟ برای فیلم اصلی سریع و خشمگین، آنها حتی خیابان های مخصوص رالی را برای او آماده کردند که باعث خوشحالی واکر شد.

11. عشق سفر

11 Avid Traveler.jpg

واکر عاشق سفر بود، به همین خاطر بعد از بازیگری که به استراحت می پرداخت به سفر می رفت. وی به هند، فیجی، کاستاریکا، ساراواک، برونئی، بورنئو و سایر مناطق قاره آسیا سفر کرد. او همچنین از گذراندن وقت در خانه با دخترش لذت می برد و همیشه با دخترش به محلی به نام Meadow Rain می رفتند، جایی که آنها به گشت و گذار و بازی با سگهایشان می پرداختند.

12. پائولین

13 Pauline.jpg
دوستی پل واکر با وین دیزل آنقدر قوی بود که دیزل در سال 2015 دختر تازه متولد شده اش را به نام بهترین دوستش نامگذاری کرد. "پائولین" خاطره واکر و ارزشی که او برای پدرش داشت را حفظ خواهد کرد. البته دختر خود پل واکر هم یاد و خاطره پدرش را حفظ می کند، که از همه نظر، انسانی سخاوتمند، فروتن و شگفت انگیز بود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید