شنبه, 02 اسفند 1399 12:06

تام هاردی در «خرابی» به کارگردانی گارث اونس برای نتفلیکس بازی می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تام هاردی در «خرابی» به کارگردانی گارث اونس برای نتفلیکس بازی می‌کند تام هاردی در «خرابی» به کارگردانی گارث اونس برای نتفلیکس بازی می‌کند

سی و یک نما - تام هاردی در فیلم اکشن و هیجان انگیز «خرابی» به کارگردانی گارث اونس برای نتفلیکس، نقش آفرینی خواهد کرد.

گارث اونس در کارنامه سینمای اش ساخت مجموعه فیلم های اکشن «یورش» را دارد؛ وی قراردادی با نتفلیکس بسته تا برای چند سال به صورت انحصاری فقط برای این استودیو تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم انجام دهد. در یکی از این قراردادها اونس قرار است فیلم اکشن و هیجان انگیز «خرابی» را با بازی تام هاردی برای نتفلیکس بسازد.

نویسنده فیلم خود اونس است و کمپانی وان مور وان پروداکشنز، تهیه کنندگی آن را به همراه تام هاردی و چند نفر دیگر بر عهده دارد.

فیلم داستان یک کارآگاه را روایت می کند که بعد از خراب شدن یک معامله مواد مخدر باید در دنیای خلافکارها سرک بکشد تا بتواند فرزند یکی از شخصیت های سیاسی را نجات دهد. در این میان او موفق به کشف یک شبکه گسترده فساد و توطئه در شهر می‌شود. تام هاردی نقش این کارآگاه را بازی می کند. اونس قبل از این برای نتفلیکس فیلم سینمایی «حواری» را نیز ساخته بود.

انتظار می‌رود که ساخت فیلم «خرابی» از ماه ژوئن در اروپا آغاز شود. اونس که برای کارگردانی و به تصویر کشیدن هنر‌های رزمی اندونزی در فیلم‌های «یورش» شناخته می‌شود، اخیراً در ساخت سریال «خلافکاران لندن» همکاری کرده است.

پروژه بزرگ بعدی تام هاردی نیز «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» است که او نقش ضد قهرمان ونوم را بازی می‌کند. سونی در حال حاضر این فیلم را برای اکران در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ تنظیم کرده است. هاردی آخرین بار در فیلم سینمایی «کاپون» دیده شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید