یکشنبه, 29 خرداد 1401 13:42

تصادف رانندگی باعت مرگ دو بازیگر سریال نتفلیکس شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تصادف رانندگی باعت مرگ دو بازیگر سریال نتفلیکس شد تصادف رانندگی باعت مرگ دو بازیگر سریال نتفلیکس شد

سی و یک نما – تصادف رانندگی منجر به کشته شدن دو بازیگر و مجروح شدن شش نفر از عوامل سریال نتفلیکسی «برگزیده» شد.

دو بازیگر سریال نتفلیکس «برگزیده»‌ (The Chosen One)  پس از سوار شدن به یک ون در شبه جزیره باجا کالیفرنیا سور در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند. این حادثه دو بازیگر دیگر و چهار نفر از عوامل تولید را مجروح کرد. هر شش نفر در وضعیت پایداری هستند.

یک منبع نزدیک به ساخت سریال تایید کرد که این حادثه در صحنه تولید رخ نداده است. بازیگران در حال انتقال از سانتا روزالیا به فرودگاه محلی بودند. تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

ریموندو گاردونو کروز و خوان فرانسیسکو گونزالس آگیلار دو بازیگری هستند که در این تصادف جراحات مرگباری را متحمل شدند. اسامی روز جمعه توسط اداره فرهنگ باجا کالیفرنیا به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام شد.

نتفلیکس از اظهار نظر درباره این وضعیت خودداری کرد.

شرکت سازنده سریال «برگزیده» تصمیم گرفته است فعلاً تولید سریال را متوقف کند. در حال حاضر مشخص نیست که این حادثه چگونه بر پیشرفت سریال تأثیر می گذارد.

رسانه های محلی گزارش دادند که تصادف روز پنجشنبه زمانی رخ داد که ون پس از خروج از جاده در یک منطقه بیابانی واژگون شد.

سریال "برگزیده" داستان پسری 12 ساله است که می فهمد عیسی مسیح برای نجات بشریت بازگشته است. این سریال که به شدت با دیالوگ های انگلیسی و اسپانیایی نوشته شده، بر اساس مجموعه کتاب های مصور "عیسی آمریکایی" توسط نویسنده مارک میلار و هنرمند پیتر گراس ساخته شده است. طبق گزارش ها، فیلمبرداری این سریال در ماه آوریل آغاز شده بود.

این مجموعه به عنوان آخرین پروژه تولید شده از شرکت کتاب های مصور میلار ورد است. نتفلیکس در اواخر سال 2017 میلار ورد را خریداری کرد. این زوج اولین پروژه تلویزیونی خود را با نام «میراث مشتری» در بهار 2021 منتشر کردند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید