پنج شنبه, 30 بهمن 1399 12:31

جسی پلمونس به «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی پیوست

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جسی پلمونس به «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی پیوست جسی پلمونس به «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی پیوست

سی و یک نما - جسی پلمونس آخرین بازیگری است که به فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با عنوان «قاتلان ماه کامل» برای استودیوی اپل پیوسته است.

 جسی پلمونز به جمع لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلادستون پیوست، تا گروه بازیگران فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با عنوان «قاتلان ماه کامل» (KILLERS OF THE FLOWER MOON) تکمیل شود.

اسکورسیزی این فیلم را برای استودیوی اپل می سازد و فیلم قتل های زنجیره ای وحشیانه ای یک قبیله ثروتمند نفتی به اسم اوسیج را به تصویر می کشد. یک قبیله از سرخ‌پوستان ایالات متحده آمریکا که در دهه ۱۹۲۰ میلادی پس از کشف نفت در زمین‌هایشان در اکلاهما به شکلی باورنکردنی ثروتمند شدند. این قبیله رشته ای از جنایات وحشیانه را انجام می داد که به سلطنت ترور معروف شد. پلمونس نقش اصلی FBI را در این فیلم بازی می کند که در مورد قتل های اوسیج تحقیق می کند. هنگامی که تعداد کشته‌ها زیاد می شود FBI وارد داستان می‌شود و یکی از مهم‌ترین پرونده‌های طول تاریخ خود را حل می‌کند.

«قاتلان ماه کامل» یک فیلم جنایی است که براساس رمانی به همین نام نوشته دیوید گرن ساخته خواهد شد. رمان گرن از جمله آثار محبوب سال‌های اخیر بوده و در میان ۱۰ کتاب غیرداستانی برتر مجله تایم در سال ۲۰۱۷ قرار داشت.

قاتلان ماه کامل در ابتدا قرار بود در ماه مارس جلوی دوربین برود اما وضعیت فعلی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا تولید این اثر سینمایی را هم با مشکل مواجه کرده و فعلا مشخص نیست شروع فیلم‌برداری چه زمانی انجام خواهد شد.

کارگردان کهنه کار سینما در این باره گفت: ما در حال انتخاب بازیگرهای فرعی هستیم و روی فیلمنامه نیز کار می کنیم، به همراه عوامل فیلم برای شروع فیلمبرداری پروژه به اوکلاهاما می رویم، قرار است فیلمبرداری را در روز ۵ آوریل آغاز کنیم.

اسکورسیزی در ادامه گفت: برای اینکه به تغییرات آب و هوا نیاز داریم، فرآیند فیلمبرداری در ماه های آوریل، می، ژوئن و جولای ادامه خواهد داشت.

تا به این لحظه تاریخ اکرانی برای فیلم اعلام نشده است با این حال پیش بینی می شود «قاتلان ماه کامل» در فصل جوایز اسکار ۲۰۲۲ به نمایش در بیاید.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید