پنج شنبه, 18 شهریور 1400 13:48

جیمی لی کرتیس شیر طلای افتخاری ونیز را دریافت کرد | ستاره‌ای که یادگار دو ستاره‌ی بزرگ سینماست

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جیمی لی کرتیس شیر طلای افتخاری ونیز را دریافت کرد | ستاره‌ای که یادگار دو ستاره‌ی بزرگ سینماست جیمی لی کرتیس شیر طلای افتخاری ونیز را دریافت کرد | ستاره‌ای که یادگار دو ستاره‌ی بزرگ سینماست

سی و یک نما - جیمی لی کرتیس دختر دو ستاره‌ی بزرگ و فقید سینما، تونی کرتیس و جنت لی شیر طلای هفتاد و هشتمین دوره‌ی جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد.

جیمی لی کرتیس در مراسم شب گذشته از پدر و مادر خود یاد کرد و گفت: آنها افتخار خواهند کرد که بدانند دختر کوچک شان این جایزه را دریافت کرده است. فکر می کنم شما این جایزه را به آن دو اهدا کرده اید و بنابراین من هم از پدر و مادرم تشکر می کنم.

بازیگر «ماهی به نام واندا» در بخش دیگری از سخنرانی خود در این مراسم با زبان ایتالیایی به قربانیان مسائل مختلف دنیا ادای احترام کرد و گفت: از این جایزه و افتخار بزرگ که نصیب من کرده اید تشکر می کنم. من این جایزه را به قربانیان و بازماندگان خشونت از هر نوعش؛ فیزیکی، سیاسی، روحی، جنسی، روانی، فرهنگی، عاطفی و خانگی تقدیم می کنم.

آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره گفت: «جیمی لی کورتیس به آن گروه کم نظیر از بازیگران هالیوود تعلق دارد که به بهترین وجه ویژگی های روح صنعت جهانی فیلم و میراث آن را منعکس می‌کند.»

0006181347.jpg

هفتاد و هشتمین دوره جشنواره ونیز هم اکنون در حال برگزاری است و تا روز ۱۱ سپتامبر ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید