سه شنبه, 17 آبان 1401 00:19

جیمی کیمل برای سومین بار مجری مراسم اسکار شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جیمی کیمل برای سومین بار مجری مراسم اسکار شد جیمی کیمل برای سومین بار مجری مراسم اسکار شد

سی و یک نما – جیمی کیمل برای سومین بار مجری مراسم اسکار شد. نود و پنجمین دوره مراسم اسکار با اجرایی میزبانی خواهد شد که با این کار غریبه نیست.

جیمی کیمل توسط آکادمی و ای بی سی برای مجری گری مراسم اسکار ۲۰۲۲ تعیین شده است. این مراسم یکشنبه ۱۲ مارس برگزار می شود. گلن وایس و ریکی کرشنر، تهیه کنندگان اجرایی و مجریان برنامه این خبر را صبح امروز اعلام کردند. این سومین باری است که کیمل پس از میزبانی در سال‌های ۲۰۱۷ (جوایز ۸۹) و ۲۰۱۸ (جوایز ۹۰) در دالبی استیج برای بزرگ‌ترین شب سال هالیوود به اجرا می‌پردازد. پس از نمایش دوم که در آن زمان رتبه‌بندی پایینی را به خود اختصاص داد، پخش در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بدون میزبانی انجام شد (زمانی که اسکار به شدت تحت تأثیر شیوع کرونا بود و کمترین رتبه‌بندی را به خود اختصاص داد).

جیمی کیمل پیش از این اجرای چندین مراسم مهم از جمله جوایز امی در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ را بر عهده داشته و پنج بار نیز مجری مراسم جوایز موسیقی آمریکا بوده‌است.

کیمل در بیانیه ای درباره انتخابش گفت: دعوت شدن برای اجرای اسکار آن هم برای سومین بار افتخار بزرگی است یا یک تله است. در هر صورت، من از آکادمی اسکار سپاسگزارم که بعد از جواب منفی بقیه افراد از من به سرعت درخواست کرد که این مسئولیت را بپذیرم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید