سه شنبه, 30 آبان 1396 03:30

خط داستانی فیلم جدید تارانتینو با مرگ منسون مجهول می شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خط داستانی فیلم جدید تارانتینو با مرگ منسون مجهول می شود خط داستانی فیلم جدید تارانتینو با مرگ منسون مجهول می شود


سی و یک نما - با توجه به محوریت فیلمنامه جدید  تارانتینو بر اساس داستان خانواده منسون، اکنون با مرگ چارلز منسون در روز گذشته، خط اصلی داستان نهمین فیلم بلند سینمایی تارانتینو مجهول می شود .

 

چارلز منسون سرکرده منفور خانواده منسون که در سال 1969 شارون تیت بازیگر معروف هالیوود و همسر پیشین رومن پولانسکی را به همراه شش نفر دیگر به قتل رسانده بود، دیروز در سن 83 سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت. با توجه به این که قرار است کوئنتین تارانتینو جدیدترین پروژه سینمایی‌اش را با محوریت ماجرای قتل‌های خانواده منسون مقابل دوربین ببرد و پیشاپیش نگارش فیلمنامه آن را به پایان برده، این احتمال وجود دارد که مرگ غیرمنتظره منسون در خط داستانی فیلم جدید او تغییراتی ایجاد کند.

 همچنین به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، چارلز منسون خود در هیچ یک از این قتل‌ها مشارکت نداشته است و پیروان خود را به انجام این قتل‌ها مامور کرده است.

یورونیوز نیز در گزارشی نوشت: منسون و سه زن همدست وی در سال ۱۹۷۱ به جرم قتل محاکمه و مجرم شناخته شدند. آنان در آن زمان به مرگ محکوم شدند اما با تغییر قوانین ایالتی کالیفرنیا در سال ۱۹۷۲، حکم اعدامشان به حبس ابد تبدیل شد. چارلز منسون ۱۲ بار درخواست عفو کرد که از سوی مقامات دولتی رد شد و آخرین درخواست عفو او نیز در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید