چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 13:45

دادگاه فرانسه رومن پولانسکی را از اتهام افترا تبرئه کرد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دادگاه فرانسه رومن پولانسکی را از اتهام افترا تبرئه کرد دادگاه فرانسه رومن پولانسکی را از اتهام افترا تبرئه کرد سی و یک نما

سی و یک نما - دادگاهی در پاریس، رومن پولانسکی را از اتهام افترای هنرپیشه بریتانیایی که او را به تجاوز در نوجوانی متهم کرده بود، تبرئه کرد.

پولانسکی در سال ۲۰۱۹ به مجله پاریس مچ گفته بود که شارلوت لوییس درباره آزار جنسی توسط او در چهار دهه پیش دروغ گفته است. لوییس ۵۶ ساله اخیراً این پرونده را علیه فیلمساز ۹۰ ساله مطرح کرده است. پولانسکی همچنان بر گفته خود که این یک "دروغ شنیع" بوده، پافشاری می‌کند.

شارلوت لوییس در سال ۲۰۱۰، پولانسکی را متهم کرد که در سال ۱۹۸۳، زمانی که او ۱۶ ساله بود و برای بازی در فیلمی به پاریس سفر کرده بود، به او به "بدترین شکل ممکن" تعرض کرده است. او بعداً در فیلم "دزدان دریایی" محصول ۱۹۸۶ پولانسکی بازی کرد.

سال‌ها پیش، پاریس مچ نقل قولی از لوییس منتشر کرد که گفته بود: "من مجذوب او شده بودم و می‌خواستم معشوقه‌اش باشم." چندین زن دیگر نیز از آن زمان به بعد ادعاهایی مبنی بر سوءاستفاده پولانسکی از آنها مطرح کرده‌اند. پولانسکی همه این ادعاها را رد کرده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید