جمعه, 27 آذر 1394 15:52

دفاعیه مدونا در حمایت از همسر سابقش شون پن

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دفاعیه مدونا در حمایت از همسر سابقش شون پن دفاعیه مدونا در حمایت از شون پن

سی و یک نما- در حالی که سالهاپیش علت جدائی زوج مشهور هالیوود،ضرب و شتم مدونا توسط شون پن اعلام شده بود،حالا شون پن، بازیگر برنده جایزه اسکار دفاعیه مدونا را به شکایت خود علیه سازنده سریال «امپراتوری» اضافه کرده است.

مدونا خواننده سرشناس آمریکایی اعلام کرد که شان پن هیچ گاه او را مورد ضرب و شتم قرار نداده است. این خواننده که روزگاری همسر پن بوده این اظهارات را در پی شکایت این بازیگر از خالق سریال «امپراتوری» مطرح کرده است.

جف دنیلز یکی از سازندگان سریال «امپراتوری» در توضیح خشونت ترنس هاوارد (بازیگر سریال «امپراتوری») به صورت ضمنی شان پن را به خشونت علیه زنان متهم کرده بود.

دنیلز پس از انتقادات فراوان علیه ترنس هاوارد به دلیل ضرب و شتم همسرش به هالیوودریپورتر گفته بود : «هاوارد هیچ کاری فراتر از کار مارلون براندو و شان پن انجام نداده است، اما به دلیل سیاه‌پوست بودن از او یک هیولا ساخته‌اند

پس از این اظهارات دنیلز بود که پن با طرح شکایتی علیه او خواستار دریافت 10 میلیون دلار غرامت شد.

این بازیگر پنج‌شنبه شهادت مدونا را به پرونده‌ی شکایت خود ضمیمه کرد. این خواننده در شهادت‌نامه خود نوشته است : «من از شایعات موجود درباره حمله‌ی فیزیکی شان به خودم از جمله شایعه‌ی معروف ژوئن سال 1987 که در آن ادعا شده او مرا با چوب بیسبال زده است، آگاه هستم. این شایعه و تمام شایعات از این دست ظالمانه، از روی بدخواهی و نادرست هستند. به طور قطع ما در دوران زندگی مشترکمان جر و بحث‌های زیادی داشتیم اما او هیچ‌گاه مرا مورد ضرب و شتم قرار نداد.»

البته باید به خاطر داشت که مدونا در دسامبر سال 1988 با مراجعه به کلانتری مالیبو شان پن را به ضرب و شتم متهم کرده بود، هر چند که یک هفته پس از آن شکایت خود را پس گرفت.

پس از طرح شکایت از سوی بازیگر «رودخانه‌ی مرموز»، دنیلز همواره با اشاره به متمم اول قانون اساسی آمریکا و حق آزادی بیان از خود دفاع می‌کند و این شکایت را تلاشی برای به سکوت واداشتن خود می‌داند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید