شنبه, 21 فروردين 1400 12:37

دوباره اکران سه فیلم تام کروز به تاخیر افتاد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
دوباره اکران سه فیلم تام کروز به تاخیر افتاد دوباره اکران سه فیلم تام کروز به تاخیر افتاد سی و یک نما

سی و یک نما - کمپانی پارامونت پیکچرز از به تاخیر افتادن اکران فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» و «تاپ گان» تام کروز خبر داد.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از هالیوود ریپورتر، در مجموع تاریخ اکران دَه فیلم سینمایی از کمپانی پارامونت پیکچرز تغییر کرده که در سه مورد آن‌ها تام کروز ایفای نقش کرده است. بر این اساس فیلم «تاپ گان: ماوریک» با چهار ماه تاخیر نسبت به تاریخ اکران قبلی‌ش در دوم جولای، از تاریخ ۱۹ نوامبر راهی سینماها خواهد شد.

همچنین فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» طبق این تغییرات از ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران خواهد شد، در حالی که پیش‌تر تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ برای آن در نظر گرفته شده بود.

در «ماموریت غیرممکن ۷» علاوه بر «‌تام کروز»‌، «ربکا فرگوسن»، «نیکلاس هولت»، «هایلی اتول»‌،‌ «شیا ویگهام»‌، «‌پام کلمنتیئف» و «هنری چرنی» نیز به ایفای نقش می‌پردازند و «کریستفر مک کوایر» که کارگردانی دو سری پیشین «ماموریت غیرممکن»‌ یعنی «فال اوت»‌ و «ملت یاغی» را بر عهده داشت در هفتمین سری از فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» نیز به عنوان نویسنده و کارگردان حضور خواهد داشت.

«ماموریت غیرممکن ۸» هم که پیش‌تر قرار بود ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود بر اساس اعلام جدید کمپانی پارامونت از ۷ جولای ۲۰۲۳ میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» با بازی کریس پاین و هیو گرانت، دیگر فیلم مهم این کمپانی است که اکرانش از ۲۷ می ۲۰۲۲ تا سوم مارس ۲۰۲۳ عقب افتاده است.

نمایش چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی «کله خر» هم از سپتامبر ۲۰۲۱ به اکتبر همین سال تغییر یافته است. به غیر از موارد ذکر شده چندین فیلم سینمایی دیگر هم این شرایط را تجربه کردند و مشخص است که استودیو‌ها نسبت به اکران آثار مهم خود ریسک نخواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید