شنبه, 20 شهریور 1400 13:27

دکستر با خون جدید جان می‌گیرد | قاتل سریالی دومین پایان خود را رقم می‌زند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دکستر با خون جدید جان می‌گیرد | قاتل سریالی دومین پایان خود را رقم می‌زند دکستر با خون جدید جان می‌گیرد | قاتل سریالی دومین پایان خود را رقم می‌زند

سی و یک نما – فصل جدید سریال «دکستر» که یک مینی‌سریال توصیف شده، با عنوان «دکستر: خون جدید» (Dexter: New Blood) بعد از سالها دوباره برمی گردد تا پایانی دیگر را به تماشاگران نشان دهد.

در فصل جدید سریال «دکستر» که یک مینی‌سریال توصیف شده، دکستر با شخصیت شرور جدیدی با بازی «کلنسی براون» مواجه خواهد شد که شهردار غیررسمی «آیرون لیک» است.

فصل جدید سریال دکستر با عنوان «دکستر: خون جدید» (Dexter: New Blood) از تاریخ ۱۶ آبان ماه پخش خواهد شد.

dexter-new-blood-harrison.jpg

«مایکل سی. هال» که پیش از این برنده جایزه امی شده است، یک بار دیگر به عنوان نقش قاتل سریالی به تلویزیون و دومین پایان خود برمی‌گردد. اما هال تنها فرد نام‌آشنای سریال نیست و «کلاید فیلیپس» که یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان فصل‌های اولیه بوده نیز «شورانر» سریال خواهد بود. علاوه بر این «جنیفر کارپنتر» و «جان لیسگو» هر کدام شخصیت‌های خود در گذشته سریال یعنی به ترتیب «دب مورگان» و «آرتور میچل» معروف به قاتل ترینیتی را ایفا خواهند کرد. البته فیلیپس نیز به این موضوع اشاره کرده است که شاهد شخصیت‌های قدیمی سریال خواهیم بود.

او همچنین در طی پنل کمیک-کان این سریال که شب گذشته برگزار شد اعلام کرد، ایده اصلی این پروژه جدید که فصل فصل نهم سریال دکستر نباشد و روی یک داستان جدید و در چندین سال آینده کار کنیم توسط هال به ما اعلام شد.

full-trailer-and-premiere-date-for-dexter-new-blood-the-dark-passenger-awaits.jpg

در پایان سری اصلی فقط دیدیم که دکستر زندگی جدیدی را تحت عنوان یک «چوب‌بُر» شروع کرده است که البته در آن زمان مورد رضایت بسیاری از کاربران نبود. همچنین این بار سریال دکستر به جای موقعیت اصلی آن که در میامی اتفاق می‌افتاد، وقایع ۱۰ سال بعد آن را در جنوب نیویورک روایت می‌کند که دکستر در آن تحت عنوان «جیم لیندزی» (نام جعلی) و یک کارمند فروشگاه زندگی می‌کند.

هال در مورد تلاش‌های قبلی آن‌ها برای احیای سریال گفت: «هرگز از نظر زمانی کاملا درست احساس نمی‌شدند.» اما اکنون او معتقد است که زمان کافی برای بازبینی شخصیت خود را داشته و با استناد به «احساس آمادگی» خود، ۱۰ سال بعد در این سریال حضور پیدا کرده است. او همچنین عنوان کرد که پایان‌بندی سریال اصلی، عامل دیگری بود که باعث شد به بازسازی آن فکر کنند و گفت: «فکر می‌کنم پایان سریال در بهترین حالت برای مردم فقط نامشخص بود.»

Dexter New Blood.jpg

تریلر سریال نشان می‌دهد که دکستر زندگی جدید خود را تحت عنوان جیم لیندزی، یک شهروند شهر کوچک شروع کرده است. همه چیز برای او امن، خوشحال و مناسب به نظر می‌رسد اما همانطور که تریلر نشان می‌دهد، واقعا نمی‌توانید از گذشته خود فرار کنید. مانند سریال Hannibal چاقو‌ها نقش پررنگی در آن دارند و حتی دکستر در یکی از صحنه‌های آن با نگاه کردن به یک چاقوی شکار می‌گوید: «گاهی اوقات به حدی اشتیاق دارم که نمی‌توانم آن را نادیده بگیرم.»

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید