جمعه, 18 دی 1394 16:43

زمان پخش فصل ششم سریال "بازی تاج و تخت" معین شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
زمان پخش فصل ششم سریال "بازی تاج و تخت" معین شد زمان پخش فصل ششم سریال "بازی تاج و تخت" معین شد

سی و یک نما- ششمین فصل سریال ˝بازی تاج و تخت˝ تولید شبکه اچ‌بی‌او از اردیبهشت ماه سال آینده شروع می شود.

ششمین فصل مجموعه ˝بازی تاج و تخت˝ تولید شبکه اچ‌بی‌او از 24 آوریل (5 اردیبهشت 1395) آغاز می‌شود.در حالی که جزئیات طرح داستانی ششمین فصل مجموعه بسیار محبوب "بازی تاج و تخت" (Game of Thrones) مشخص نیست، اما یک تیزر که اواخر سال گذشته میلادی منتشر شد، خبر داد که در فصل جدید به موقعیتی دلهره‌آور در آخر فصل پنج اشاره می‌شود؛ اینکه آیا شخصیت جان اسنو با بازی کیت هرینگتن بعد از آنکه قربانی یک شورش به سبک "ژولیوس سزار" شد، هنوز زنده است یا نه.

به گزارش ورایتی، همچنین در فصل جدید، آیزاک همپستد-رایت در نقش بران استارک به سریال بازمی‌گردد. شخصیت بران از فصل چهارم به بعد در داستان حضور نداشت.

ماکس فون سیدو بازیگر کهنه‌کار سوئدی بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" است. او نقش کلاغ‌سیاه سه‌چشم را بازی می‌کند. این شخصیت اسرارآمیز در پایان فصل چهارم حضوری کوتاه داشت. کلاغ‌سیاه سه‌چشم که در فصل چهارم استراون راجر نقش او را بازی کرد، به بران درمورد توانایی‌های فراطبیعی از جمله اینکه چگونه خود را به بدن دیگر مخلوقات منتقل کند، آموزش می‌دهد.

فردی استروما بازیگر سریال "UnREAL" دیگر بازیگر جدید "بازی تاج و تخت" است. او نقش دیکن تارلی برادر سام‌ول با بازی جان برادلی را ایفاء کرده است. ایان مک‌شین بازیگر بریتانیای نیز در یکی از اپیزودهای فصل ششم بازی کرده است، اما نقش او معلم نیست.

دیگر فصل‌های "بازی تاج و تخت" در فاصله اواخر ماه مارس و اواسط مارس پخش شد. تغییر تاریخ پخش فصل جدید سریال یک حرکت استراتژیک برای شبکه اچ‌بی‌او است، چرا که پخش این فصل باید تا پیش از پایان رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای جوایز امی در 24 ژوئن به پایان برسد تا برای شرکت در این جوایز واجد شرایط باشد. سال گذشته آخرین اپیزود فصل پنجم 14 ژوئن – روز پیش از آغاز رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای جوایز امی 2015 - به پایان رسید. فصل پنجم در نهایت که مهم‌ترین جایزه تلویزیونی آمریکا و معروف به اسکار تلویزیونی است، با دریافت 12 جایزه از جمله جایزه امی بهترین سریال درام، یک رکورد تازه در تاریخ برگزاری این جوایز خلق کرد.

فصل پنجم "بازی تاج و تخت" با متوسط 8.11 میلیون تماشاگر برای هر اپیزود در آمریکای شمالی، یک رکورد جدید خلق کرد. این فصل همچنین بیش از برنامه تلویزیونی دیگر در سال 2015 به طور غیرقانونی دانلود شد. اچ‌بی‌او در حال حاضر برای تولید فصل‌های هفتم و هشتم با دیوید بنیوف و دان وایس خالقان سریال مذاکره می‌کند.

"بازی تاج و تخت" از روی مجموعه کتاب‌های فانتزی و پرفروش جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان هفت قلمروی افسانه‌ای است که بر سر پادشاهی با هم در حال جنگ هستند. پیتر دینکلیج، نیگولای کوستر-والدو، لنا هدی، امیلیا کلارک و کیت هرینگتن از بازیگران این سریال هستند که یکی از سریال‌های پرهزینه شبکه اچ‌بی‌او و پربیننده‌ترین سریال تاریخ این شبکه است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید