یکشنبه, 04 شهریور 1403 17:05

سریال «تد لاسو» برای فصل چهارم آماده می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سریال «تد لاسو» برای فصل چهارم آماده می‌شود سریال «تد لاسو» برای فصل چهارم آماده می‌شود سی و یک نما

سی و یک نما – فصل چهارم سریال «تد لاسو» با بازی هانا وادینگهام، برت گلدستاین و جرمی سوئیفت دوباره روی آنتن اپل تی‌وی+ می‌رود.

وارنر برادرز تلویژن با سه بازیگر سه فصل اصلی سریال «تد لاسو» دوباره قرارداد بسته و هانا وادینگهام، برت گلدستاین و جرمی سوئیفت نقش‌های خودشان را به عنوان ربه‌کا والتون، روی کنت و لسلی هیگینز دوباره تکرار خواهند کرد. هالیوود ریپورتر این خبر را تأیید کرد.

این قرارداد، سریال کمدی ورزشی برنده امی را برای فصل چهارم آماده می‌کند. پس از تأیید حضور این بازیگران، استودیو باید قراردادهای جدیدی را با سایر بازیگران اصلی نمایش منعقد کند که شامل ‌سازندگان/تهیه‌کنندگان اجرایی و ستارگان سریال، جیسون سودیکیس و برندان هانت و همچنین جونو تمپل است.

پس از پایان سه فصل برنامه‌ریزی شده سریال در ماه مه ۲۰۲۳، برنامه‌ها برای فصل چهارم مشخص نبود. بسیاری از بازیگران نمایش پس از پایان فصل سوم، که خیلی شبیه پایان‌بندی نهایی سریال بود، اعلام کرده بودند که مطمئن نیستند قسمت جدیدی از سریال کمدی وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال، ستارگان تمایل خودشان را برای حضور دوباره بیان کرده بودند.

همه شخصیت‌های اصلی «تد لاسو» پایان خوشی داشتند. تد سودیکیس به کانزاس بازگشت تا با پسر و همسر سابقش باشد؛ ریش هانت ظاهراً در استون‌هنج ازدواج کرد؛ ربه‌کا (وادینگهام) و کیلی (تمپل) برنامه‌هایی برای شروع یک تیم زنان در ریچموند می‌سازند؛ و روی مدیر AFC ریچموند می‌شود و تصمیم می‌گیرد که درمانش را شروع کند.

اوایل این ماه، بیل لورنس، سازنده سریال، اعتراف کرده بود که فصل چهارم سریال به سودیکیس بستگی دارد که باید زندگی‌اش را با دو فرزند کوچک و همسر سابقش الیویا وایلد هماهنگ کند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید