شنبه, 27 اسفند 1401 16:38

ضدحمله بیلی آیلیش به دنیای بازیگری با ایفای نقش ضد قهرمان سریال هجوم (‌Swarm)

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
ضدحمله بیلی آیلیش به دنیای بازیگری با ایفای نقش ضد قهرمان سریال هجوم ضدحمله بیلی آیلیش به دنیای بازیگری با ایفای نقش ضد قهرمان سریال هجوم

پانیذ اسماعیل لو / سی و یک نما - معمولا از یک ستاره‌ی موسیقی توقع می‌رود که در اولین حضور خود مقابل دوربین یک فیلم یا سریال، در یک کاراکتر سیندرلایی ظاهر شود اما در مورد بیلی آیلیش موضوع متفاوت است.

fd9c5623-1a05-47c2-815b-cf33bf1ba85b.jpg

بیلی آیلیش هیچ وقت در حریم امنش زندگی نمی‌کند. یعنی اگر در کنار صمد بهرنگی بود، کتاب ماهی سیاه کوچولو در یک صفحه تمام می‌شد چون بیلی به ماهی سیاه کوچولوی قصه، اجازه‌ی فکر کردن هم نمی‌داد و  دستش را می‌گرفت تا سریع به اقیانوس آرام پرواز کنند، در میان آب شیرجه بروند و بی‌محابا  شنا کنند. البته فرقی نمی‌کرد که اَرَس باشد یا آرام، مهم دیوانه‌وار شنا کردن بود. تازه!! بعید نبود که "صمد" را هم با خود ببرند.

و از آنجایی که حتی در آهنگ‌های خود داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی می‌کند این موضوع همیشه برای طرفداران او جذاب است تا لایه‌های داستان را بشکافند. به عنوان مثال آهنگ "Bad Guy"در نگاه اول یک معنای ساده دارد  اما در عمق معنا،  کاملا متفاوت است و این هوش و خلاقیت بیلی آیلیش و برادرش فینیس را می‌رساند.

او در واقع حقایق زندگی را به شکلی فانتزی اما نه از نوع دیزنی، کمی خشن در هنر خود حتی در موزیک ویدیوها به تصویر می‌کشد.

بنابراین حضور او در سریالی انتزاعی چندان هم تعجب‌برانگیز نبود.

همچنین بیلی آیلیش قطعا در بهتر شدن و باورپذیر بودن نقش خودش با کارگردان و نویسنده همکاری و همفکری کرده چون عادت به فقط اجرا و پیروی کورکورانه ندارد.

در نتیجه این اپیزود از سریال و شخصیت Eva را نباید دست کم بگیریم و باید آن را چند بار تماشا کنیم تا متوجه لایه‌های زیرین شخصیتی این کاراکتر شویم.

8c54dec0-e7b9-472c-96bd-c0ebd20840ee.jpg

سریال Swarm (هجوم)، یک مجموعه تلویزیونی ترسناک آمریکایی است که توسط دونالد گلاور و جانین نابرز ساخته شده است و بیلی آیلیش خواننده جوان و پرطرفدار این روزها یکی از بازیگران آن است و به تازگی ویدئوی نخستین نگاه از حضور وی در این سریال منتشر شده که اولین تجربه‌ی بازیگری بیلی آیلیش را در Swarm نشان می‌دهد.

سریال Swarm (هجوم)، یک مجموعه تلویزیونی ترسناک روانشناختی آمریکایی است که توسط دونالد گلاور و جانین نابرز ساخته شده است. این سریال داستان زن جوانی به نام (Dre) (با بازی دومینیک فیشبک) را دنبال می‌کند، زن جوانی که وسواس او به یک ستاره پاپ او را به سمت تاریکی می‌برد. کلویی بیلی، بیلی آیلیش، پاریس جکسون و دامسون ادریس در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

سریال Swarm (هجوم) در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) در ویدئو پریم آمازون پخش خود را شروع کرد و فصل اول این سریال در ۷ اپیزود توسط آمازون پخش شد. این سریال نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده که فیلمنامه، کارگردانی، فیلمبرداری، موسیقی متن و تعادل بین زیبایی شناسی و عناصر وحشت روانی آن را تحسین کردند. بازی فیشبک در این سریال، به ویژه قسمت اول آن، نیز مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت، بازی‌های بیلی آیلیش نیز مورد تحسین مردم قرار گرفت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: این سریال داستان زن جوانی به نام (Dre) را روایت می‌کند که شیفته یک ستاره پاپ تخیلی است (که آثار و هنرش بسیار شبیه به خواننده آمریکایی بیانسه است)، طرفداران این ستاره در گروهی به نام «هجوم» جمع شده‌اند (در واقع طرفداران بیانسه معروف به "کندو بیگ" هستند). این سریال به زندگی  Dreو طرفداران ستاره پاپ سرک می‌کشد و نشان می‌دهد که چگونه طرفداریش از ستاره پاپ او را به مکان‌های تاریک و غیرمنتظره می‌برد.

intro-1676054192.jpg

بازیگران سریال Swarm (هجوم)

دومینیک فیشبک در نقش آندره‌آ «دره گرین»، زن جوانی که علاقه‌اش به یک ستاره مشهور موسیقی پاپ، او را در مسیری تاریک و مرگ‌بار قرار می‌دهد.

کلویی بیلی در نقش ماریسا "ریس" جکسون، خواهر Dre

نیرین اس. براون در نقش  نی‌جاه یک ستاره پاپ که Dre او را بت می‌داند

کارن رودریگز در نقش اریکا، دوست ماریسا و دره

دامسون ادریس در نقش خالد، دوست پسر ماریسا

روری کالکین در نقش تی‌بی‌آ، مردی که Dre در باشگاه با او ملاقات می‌کند و با او به خانه می‌رود.

اتکینز استیموند در نقش رجی، مردی که دره در حال تعقیب اوست که مطالب منفی درباره ماریسا و نیجا توییت کرده است.

پاریس جکسون در نقش هیلی، رقصنده‌ای که دوست پسر بدرفتاری دارد. او با نام هالسی شناخته می‌شود.

بایرون باورز در نقش جورج، یک دی جی که Dre از او برای نزدیک شدن به نیجاه استفاده می‌کند.

بیلی آیلیش در نقش اوا، یک رهبر فرقه توانمندسازی زنان که Dre را زیر بال خود می‌گیرد.

ریکی تامپسون در نقش کنی.

کیرسی کلمونز در نقش رشیدا، دانشجویی که دره عاشق او می‌شود.

Screenshot-2023-03-16-at-12.07.41-PM-1600x852.png

در فوریه ۲۰۲۱، دونالد گلاور قراردادی با آمازون استودیو و با جانین نابرز به عنوان یکی از خالقان و مجریان برنامه امضا کرد. یکی از این پروژه‌ها حول شخصیتی الهام‌گرفته از بیانسه می‌چرخید. گلاور به عنوان خالق و تهیه کننده اجرایی شناخته شد و قرار شد قسمت اول را کارگردانی کند.

گلوور و نابرز می‌خواستند داستانی ضد قهرمان بسازند.

مالیا اوباما یکی از نویسندگان این سریال است. نابرز گفته: «ما واقعاً می‌خواستیم به او این فرصت را بدهیم که پایش را به تلویزیون باز کند و ببیند آیا چیزی که او می‌خواهد انجامش دهد این سریال است یا خیر.»

در آوریل ۲۰۲۲، دومینیک فیشبک به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال انتخاب شد و همچنین به عنوان تهیه کننده به این سریال پیوست. گلوور با فیشبک برای بازی در نقش ماریسا تماس گرفته بود ولی فیشبک گلاور را متقاعد کرد که نقش اصلی را به او بدهد.

FrWoQhwWYAIf2Dh copy.jpg

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید