چهارشنبه, 28 آبان 1399 15:57

فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر» سریال می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر» سریال می‌شود فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر» سریال می‌شود

سی و یک نما - نمایشنامه «فریدریک نات» که هیچکاک فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر» را از روی آن ساخته بود، این بار توسط گلدن مایر به سریال تبدیل می شود.

به گزارش سی و یک نما، کمپانی تلویزیونی متروگلدن مایر تصمیم گرفته از روی نمایشنامه فریدریک نات یک سریال داستانی با روایتی جدید بسازد. هیچکاک در سال 1954 از روی این نمایشنامه، فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر» را ساخته بود.

این اولین بار نیست که از این نمایشنامه اقتباسی تلویزیونی انجام می شود. قبلاً شبکه NBC یک فیلم تلویزیونی با بازیگران نمایش اصلی برادوی این اثر در سال 1958 روی آنتن برده است و بعد از آن شبکه ABC نسخه‌ رنگی و دو ساعته‌ آن را در سال 1968 پخش کرده است.

در ادامه مسیر ساخت این سریال «آلیسیا ویکاندر» که تهیه‌کنندگی اجرایی این کار را برعهده دارد در این سریال نقشی را که گریس کلی در فیلم هیچکاک بازی کرده بود را به عهده دارد.

«مایکل میتنیک» این سریال را به همراه «ترنس وینتر» خالق و نویسنده سریال «امپراطوری ساحل» و «سوپرانوها» می‌نویسد. میتنیک در نگارش درام «وینیل» محصول HBO هم مشارکت داشته است.

ویکاندر با این سریال برای اولین بار نقشی در یک سریال تلویزیونی آمریکایی بازی می‌کند. او بیشتر با فیلم‌های «اکس ماکینا»، «دختر دانمارکی» و «توم ریدر» شناخته می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید