چهارشنبه, 22 شهریور 1402 13:37

فیلم جدید ریچارد لینکلیتر در جشنواره تورنتو خوش درخشید / «هیت‌من» هنوز توزیع‌کننده‌ای ندارد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فیلم جدید ریچارد لینکلیتر در جشنواره تورنتو خوش درخشید / «هیت‌من» هنوز توزیع‌کننده‌ای ندارد فیلم جدید ریچارد لینکلیتر در جشنواره تورنتو خوش درخشید / «هیت‌من» هنوز توزیع‌کننده‌ای ندارد

سی و یک نما – فیلم جدید ریچاد لینکلیتر با نام «هیت‌من» (Hit Man) در جشنواره فیلم تورنتو با نقدهای عالی روبه‌رو شد و گلن پاول بازیگر این فیلم می‌تواند به عنوان بهترین بازیگر مرد در فصل جوایز عرض اندام کند. اما این فیلم هنوز توزیع‌کننده‌ای برای پخش پیدا نکرده است.

فیلم «هیت‌من» (Hit Man) هنوز توزیع‌کننده‌ای برای پخش ندارد. ولی شنیده می‌شود که اپل دست به کار شده تا امتیاز پخش این فیلم را خریداری کند. دیگر شرکت‌های پخش کننده نیز بیکار ننشسته‌اند و نتفلیکس و نئون و A24 نیز احتمال خریداری آن را دارند. هر کدام که این امتیاز را بخرند مسلما روی آن سرمایه‌گذاری کلانی خواهند کرد.

«هیت‌من» (Hit Man) با بازی گلن پاول در نقش گری جانسون، داستان یک افسر پلیس مخفی هوستون را بازی می‌کند که خودش را به عنوان یک آدم‌کش قابل اعتماد جا می‌‌زند تا کسانی را که سعی در استخدام او دارند را دستگیر کند. او در نهایت به دنبال مدیسون (آدریا آرجونا) می‌افتد که از قتل شوهر بدسرپرستش صحبت می‌کند.

این فیلم یک نوآر شگفت انگیز جذاب کاملاً لینکلیتری است که شخصیت‌هایش هویت خود را دم به دو تغییر می‌دهند، این موضوع تماشاگر را به چالش می‌کشد و سعی می‌کند چه کسی دروغ می‌گوید و چه کسی راست، دروغ‌ها روی دروغ‌های دیگر انباشته می‌شوند. در ضمن فیلم از طرفی دیگر خنده‌دار نیز است‌. چون شخصیت‌های فیلم از نظر اخلاقی مشکوک به‌نظر می‌رسند.

استقبال از فیلم در جشنواره فیلم تورنتو عالی بود و منتقدان نیز نقدهای خوبی درباره فیلم نوشتند. اما آیا این استقبال ادامه خواهد داشت یا نه، باید منتظر بود و دید. تعلیق فیلم به حدی خوب است اما پیچ‌ و تاب داستانی در انتهای فیلم کمی غیرقابل قبول است و انگار با عجله بسته شده است. اما هر چه باشد این فیلم نیز یک فیلم قوی دیگر از لینکلیتر است.

بازی گلن پاول در فیلم تحسین شده و آدریا آرجونا نیز در نقش مقابل او بازی خیره‌کننده‌ای دارد. شیمی او با پاول واقعاً عالی است. به خصوص در بخش میانی فیلم که عاضقانه‌ای پیچیده بین مدیسون و گری شکل می‌گیرد.

بعضی‌ها «هیت‌من» (Hit Man) را یک کمدی اکشن نامیده‌اند که اینطور نیست، فیلم ژانر خاص خودش را ابداع می‌کند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید