پنج شنبه, 10 خرداد 1403 12:38

لارس فون تریه فیلم جدید می‌سازد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
لارس فون تریه فیلم جدید می‌سازد لارس فون تریه فیلم جدید می‌سازد سی و یک نما

سی و یک نما - لارس فون تریه کارگردان مشهور دانمارکی در حال کار بر روی یک فیلم جدید است. آخرین فیلمی که از او دیده‌ایم «خانه‌ای که جک ساخت» در سال ۲۰۱۸ بود.

جزئیاتی از ایم پروژه جدید لارس فون تریه منتشر نشده ولی همین خبر خود مایه خوشحالی است. بنا بر گفته‌ها فیلمنامه فیلم را فون تریه آماده کرده و احتمالا در اواخر سال جاری فیلمبرداری فیلم را آغاز خواهد کرد.

آخرین باری که از فون تریه خبری شنیدیم، مربوط به چند پست اینستاگرامی او بود که درباره حنگ اوکراین منتشر شده بود. رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای فون تریر نیست. جایگاه او پشت دوربین است.

در پاییز سال ۲۰۲۲، فون تریه اعلام کرد که در سن ۶۶ سالگی به بیماری پارکینسون مبتلا شده است. این خبر تلخ بود. او یکی از فیلمسازان بزرگ ۳۰ سال اخیر است، قطعاً یکی از تأثیرگذارترین‌ها. همچنین با این خبر اعلام کرد که از کارگردانی «فاصله می‌گیرد».

در آگوست گذشته، فون تریه گفته بود که "با هر اقبالی هنوز چند فیلم خوب در من باقی است". او از سال ۲۰۱۸ فیلمی را کارگردانی نکرده است «خانه‌ای که جک ساخت»، یک کمدی تاریک ۳ ساعته که به‌طور غیرمنصفانه‌ای در مورد نفرت‌انگیزترین قاتل زنجیره‌ای ساخته شده با بازی مت دیلون است.

فون تریه به لطف فیلم هایی چون «شکستن امواج»، «مالیخولیا»، «رقصنده در تاریکی» و «داگویل» خود را به عنوان یکی از کارگردانان بزرگ سینمای جهان تثبیت کرد. فصل سوم سریال «پادشاهی» او در جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید