شنبه, 31 شهریور 1403 14:28

لیونل مسی از مستطیل سبز تا پرده‌ی جادویی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
لیونل مسی از مستطیل سبز تا پرده‌ی جادویی لیونل مسی از مستطیل سبز تا پرده‌ی جادویی سی و یک نما

سی و یک نما - «لیونل مسی» اسطوره‌ی آرژانتینی فوتبال که این روزها کاپیتان تیم "اینتر میامی" دیوید بکام است، استودیوی فیلمسازی «525 روساریو» را تأسیس کرده است.

مسی در این‌باره می‌گوید: «سرگرمی همیشه یکی از علایق من بوده چه درون زمین چه در بیرون از آن.»

وی در این استودیو علاوه بر تولید فیلم و سریال و پوشش رویدادهای زنده ورزشی، تیزرهای تبلیغاتی برای ورزشکاران سراسر دنیا را می‌سازد. او این کمپانی را با "اسماگلر اینترتینمنت" تأسیس می‌کند که سریال مستند «جام جهانی مسی: ظهور یک اسطوره» (Messi’s World Cup: The Rise of a Legend) را برای اپل تی‌وی+ ساخته است.

نام این کمپانی از شماره خیابانی در شهر روساریو گرفته شده که خانواده مسی زمانی در آن سکونت داشته‌اند.

دفاتر استودیو در دو شهر میامی و لس‌آنجلس دایر خواهد شد و خانواده مسی بر آن نظارت  خواهند داشت.

ضمن اینکه «تیم پاستوره» مدیر عامل اسماگلر اینترتینمنت و این کمپانی خواهد بود.

گفتنی است که این ابرستاره‌ی فوتبال سالهای پایانی حضور خود در مستطیل سبز را می‌گذارند.

مسی در حالی این کمپانی را تأسیس کرده که همپای او «کریستیانو رونالدو» در  یوتیوب توانسته رکورد بیشترین مشترک طی ۹۰ دقیقه را بشکند.

باشگاه فوتبال اینتر میامی (به انگلیسی: Miami International Football Club)، معروف به اینتر میامی (به اسپانیایی: Inter de Miami)، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای آمریکایی مستقر در فورت لادردیل، فلوریدا است. این باشگاه که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، بازی در کنفرانس شرقی لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا (ام‌ال‌اس) را در طول فصل ۲۰۲۰ آغاز کرد. این باشگاه قبل از تأسیس به دلیل رئیس و مالک مشترک باشگاه، دیوید بکام و دوباره در سال ۲۰۲۳ زمانی که لیونل مسی با باشگاه قرارداد امضا کرد، توجه بین‌المللی را به خود جلب کرد. پس از پیوستن مسی، باشگاه اولین جام مهم خود را به دست آورد، جام جام لیگ‌ها ۲۰۲۳، رقابت منطقه‌ای آمریکای شمالی برای منطقه کونکاکاف. ارزش تخمینی فوربس این تیم تا سال ۲۰۲۴ ۱٫۰۳ میلیارد دلار است که در رده دوم لیگ پس از باشگاه فوتبال لس آنجلس قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید