پنج شنبه, 05 آذر 1394 13:42

معرفی چهار فیلم از سینمای اروپا که هم اکنون در حال اکران هستند / کابوی های اروپایی در جستجوی خوشبختی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معرفی چهار فیلم از سینمای اروپا که هم اکنون در حال اکران هستند / کابوی های اروپایی در جستجوی خوشبختی معرفی چهار فیلم از سینمای اروپا که هم اکنون در حال اکران هستند / کابوی های اروپایی در جستجوی خوشبختی

سی و یک نما- "کابوی ها"، "خوشبختی یک سیستم پیچیده است"، "جریان" و "استیو مک کویین، مرد و لومان" چهار فیلم مطرح اروپایی هستند که این روزها بر روی پرده سینماهای اروپا در حال اکران هستند.

 

فیلم "کابوی ها" به کارگردانی توماس بیدگه

Les_Cowboys.jpg

فیلم فرانسوی کابوی ها» (Les Cowboys) داستان پدری در جستجوی دختر نوجوانش است. او از خانه فرار کرده و مسلمان شده است. ««کابوی ها » اولین تجربه کارگردانی توماس بیدگه است که کارنامه موفقی در فیلمنامه نویسی دارد.

فیلم "خوشبختی یک سیستم پیچیده است" به کارگردانی جیانی زاناسی

LFEUSC1.jpg

فیلم "خوشبختی یک سیستم پیچیده است"  (Happiness is a complex system)محصول ایتالیا به کارگردانی جیانی زاناسی تهیه شده است. شغل انریکو، شخصیت اصلی فیلم هدایت مدیران بی صلاحیت شرکت های بزرگ و نجات آنها از خطر ورشکستگی است. مالکان یک شرکت بزرگ در تصادف رانندگی کشته می شوند و دو فرزند نوجوان آنها مدیر بلاواسطه شرکت خواهند شد. این یک موقعیت مطلوب حرفه ای برای درخشش انریکو است که با ورود شخصیت های تازه به ماجرا به دردسری بزرگ تبدیل می شود.

فیلم "جریان" به کارگردانی دیوید مارتینز

flow013.jpg

"جریان" (Flow)کمدی سیاه از اسپانیا به کارگردانی دیوید مارتینز است. منتقدان آن را فیلمی از درگیری درونی توصیف کرده اند که به فیلم «بردمن» بی شباهت نیست. برای هنرپیشه موفق تئاتر، زندگی و بازی در واقعیت و در دنیای فانتزی به موازات هم جریان دارد. فیلم «جریان» روایتی انسانی و داستان مردی است که از جدالی درونی رنج می برد. فیلم با نمایش آزردگی انسان، فرآیند به سازش رسیدن با خود و بخشش درونی را تصویر می کند.

فیلم مستند "استیو مک کویین، مرد و لومان"

Steve_McQueen_The_Man__Le_Mans_31nama.jpg

 

مستند «استیو مک کویین، مرد و لومان » (Steve McQueen: The Man & Le Mans) از بریتانیا درباره پروژه فیلمسازی استیو مک کویین بازیگر و کارگردان آمریکایی از مسابقات رانندگی لومان در سال ۱۹۷۱است. فیلمی که ساخت آن پردردسر و آشفته بوده و در آمریکا نیز موفقیتی بدست نیاورد. فیلم با بهره بردن از آرشیو مصاحبه و فیلم های مستند، شیفتگی استیو مک کویین به مسابقات اتومبیل رانی و فیلمسازی را نشان می دهد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید