جمعه, 14 آذر 1399 12:00

کمپانی وارنر فیلم‌هایش را برای پخش همزمان آنلاین و سینما آماده می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
کمپانی وارنر فیلم‌هایش را برای پخش همزمان آنلاین و سینما آماده می‌کند کمپانی وارنر فیلم‌هایش را برای پخش همزمان آنلاین و سینما آماده می‌کند

سی و یک نما - برادران وارنر در یک تصمیم مهم اعلام کرد که همه فیلم های خود را هم در سینما و هم به صورت آنلاین به نمایش در می آورد. این تصمیم باعث تنش هایی بین استودیوهای هالیوود و سینماهای آمریکا شده است. 

 به گزارش سی و یک نما به نقل از بی بی سی نیوز، این حرکت و تصمیم کمپانی برادران وارنر به سینما دوستان این امکان را می دهد تا همزمان با اکران فیلم ها در سینما، فیلم علمی تخیلی «تل ماسه» (Dune) و «ماتریکس 4» (Matrix) را از اچ بی او مکس تماشا کنند. 

معمولا اکران فیلم های جدید ماه ها در انحصارسینماها می ماند و بعد از تمام شدن اکران سینما به دنیای نمایش آنلاین وارد می شد. اما با توجه به تعطیلی بسیاری از سینماها به خاطر همه گیری ویروس کرونا و کاهش درآمد استودیوها، با این تصمیم کمپانی وارنر دیگر اکران فیلم در انحصار سینماها نخواهد بود و همزمان هر دو امکان نمایش یعنی سینما و آنلاین برای طرفداران میسر خواهد بود.

این فیلم ها پس از اکران به مدت یک ماه در سرویس اچ بی او مکس ارائه می شوند. این کمپانی با انتشار فهرستی از ۱۷ فیلم تولیدی‌اش که «ماتریکس ۴» و «تل‌ماسه» هم از جمله آنها هستند گفته است همه این فیلم‌ها هم‌زمان در سینما و به صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان خواهند بود.

در این فهرست نسخه اقتباسی لین مانوئل میراندا از «در بلندی‌ها»، «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» ساخته آلن تیلور پیش‌درآمد «سوپرانوها» و «جوخه خودکشی» هم جای دارند.

کمپانی برادران وارنر قبل از این اعلام کرده بود که «زن شگفت انگیر 1984» را در کریسمس به صورت آنلاین در اچ‌بی‌او مکس و هم‌زمان در سینما اکران می‌کند. 

 آن سارنوف مدیر عامل کمپانی وارنر برادرز از این مدل به عنوان یک «طرح یک ساله» یاد کرده و گفته است هیچکس بیش از ما نمی‌خواهد تا فیلم‌ها به سینماها برگردند و می‌دانیم که فیلم‌های جدید مایه حیات سینماها هستند، اما باید با این واقعیت کنار بیاییم که بیشتر سینماهای آمریکا در سال ۲۰۲۱ نیز با ظرفیت کمتری فعالیت خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید