سه شنبه, 30 دی 1399 14:17

«پیکی بلایندرز» با فصل ششم به خط نهایی می‌رسد/ احتمال ساخت فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز»

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
«پیکی بلایندرز» با فصل ششم به خط نهایی می‌رسد «پیکی بلایندرز» با فصل ششم به خط نهایی می‌رسد

سی و یک نما - سریال موفق «پیکی بلایندرز» با بازی کیلین مورفی پس از فصل ششم و پایانی به آخر خط خواهد رسید.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از هالیوود ریپورتر، سریال درام «پیکی بلایندرز» که موفقیت های زیادی در عرصه سریال سازی کسب کرده و نظر تماشاگران زیادی را به خود جلب کرده است با فصل ششم به پایان خواهد رسید. اما استیون نایت خالق و نویسنده این سریال اطمینان داده که داستان این اثر در شکل و فرم دیگری ادامه پیدا می‌کند.

سریال «پیکی بلایندرز» یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر بوده که داستان توماس شلبی و خانواده تبهکارش را روایت می‌کند. خانواده‌ای که قصد دارند در بیرمنگام قبل از جنگ جهانی اول به قدرت برسند.

این سریال در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار منتشر شد و بعد از آنکه توسط نتفلیکس به نمایش گذاشته شد، به یک سریال محبوب جهانی تبدیل شد. این سریال در سال ۲۰۱۸ جوایز متعددی را از بفتا دریافت کرد.

خبر پایان این سریال همزمان با اتمام فصل ششم، برای مخاطبان این مجموعه شگفت آور بود؛ چرا که پیش از این نایت در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده بود که این سریال تا فصل هفتم ادامه خواهد داشت. ویروس کرونا تولید فصل ششم این سریال را عقب انداخته بود و حالا که ساخت این سریال آغاز شده انتظار می‌رود، اواخر سال ۲۰۲۱ و یا حتی اوایل ۲۰۲۲ نمایش داده شود.

انگلستان در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کروناست و اخیراً اعلام شده است که بیشتر شغل‌های مربوط به صنعت سرگرمی دیگر واجد شرایط برای معافیت از قوانین کرونایی مثل الزام قرنطینه ۱۰ روزه برای کسانی که می‌خواهند وارد این کشور شوند، نیستند.

استیون نایت خالق اصلی پیکی بلایندرز در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده فیلمبرداری فصل پنجم پس از یک تاخیر چند ماهه سرانجام آغاز شده است. برنامه‌ریزی‌های اولیه‌ی تیم تولید شامل فیلمبرداری در ماه‌های آغازین سال ۲۰۲۰ میلادی می‌شد اما همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌ها را تغییر داد. نایت همچنین اعلام کرد سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد. با این حال، روایت داستان در قالبی دیگر ادامه خواهد یافت. او در مصاحبه‌ی اخیر خود وارد جزئیات نشد اما در صحبت‌های قدیمی‌اش از احتمال ساخت فیلم سینمایی Peaky Blinders خبر داده بود. در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از مصاحبه‌ی اخیرش را مطالعه کنید:

پیکی بلایندرز با صدایی بلند بازگشته است [اشاره به آغاز فیلمبرداری]. اعتقاد داریم فصل ششم بهترین کیفیت را خواهد داشت و طرفداران عاشقش خواهند شد. در حالی که سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد، روایت داستان در قالبی دیگر ادامه خواهد یافت.

کارن مندباک (Caryn Mandabach) یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پیکی بلایندرز است. او در جریان صحبت‌های خود به طرفداران اطمینان خاطر داد اقدامات لازم صورت گرفته و هیچ چیزی سلامتی دست‌اندرکاران و بازیگران را تهدید نمی‌کند:

به همراه شرکای شگفت‌انگیزمان در بی‌بی‌سی و نتفلیکس تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا شرایط ایمنی را برای بازگشت Peaky Blinders به فاز تولید مهیا کنیم. سلامتی بازیگران و دست‌اندرکاران همیشه اولویت ما بوده است.

از همه‌ی شما طرفداران که طی این مدت شکیبا و مشتاق بوده‌اید تشکر می‌کنیم. فیلمنامه‌های استیو فوق‌العاده بوده و حکم یک پایان‌بندی را برای داستان حماسی‌ای دارد که از سال ۲۰۱۳ تاکنون مخاطبان را شیفته‌ی خود کرده است. به احتمال بسیار زیاد روایت داستان در دنیای پیکی بلایندرز ادامه خواهد یافت.

تامبولفین (Tommy Bulfin) یکی دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پیکی بلایندرز است که در جریان مصاحبه‌ی اخیر حضور داشت. او هم در صحبت‌های خود به تعریف و تمجید از فیلمنامه‌های استیون نایت پرداخت:

خیلی هیجان‌زده هستیم که فیلمبرداری Peaky Blinders بالاخره شروع شده و از تمام کسانی که برای رخ دادن این اتفاق سخت تلاش کرده‌اند واقعا ممنون هستیم. فیلمنامه‌های استیو برای فصل ششم خیلی عالی بوده و یک پایان‌بندی درخور و شایسته را رقم می‌زنند. مطمئن هستیم طرفداران نظر مثبتی نسبت به آن خواهند داشت.

طبق گمانه‌زنی‌ها، قسمت‌های پایانی پیکی بلایندرز احتمالا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده پخش خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید