جمعه, 19 شهریور 1400 14:08

کریستوفر نولان فیلمی درباره رابرت اوپنهایمر پدر بمب اتم می‌سازد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کریستوفر نولان فیلمی درباره رابرت اوپنهایمر پدر بمب اتم می‌سازد کریستوفر نولان فیلمی درباره رابرت اوپنهایمر پدر بمب اتم می‌سازد

سی و یک نما – کریستوفر نولان دومین فیلم خود را درباره جنگ جهانی دوم می‌سازد. «دانکرک» اولین فیلم نولان در این باره بود. فیلم جدید به زندگی «جی. رابرت اوپنهایمر» در توسعه بمب اتم تمرکز دارد. نکته کلیدی در مورد این پروژه این است که نولان برای تولید و پخش این فیلم پس از سال‌ها با استودیویی بجز برادران وارنر وارد مذاکره شده است.

کریستوفر نولان برای ساخت فیلم جدیدش درباره زندگی «جی. رابرت اوپنهایمر» پدر بمب اتم، با استودیویی بجز برادران وارنر وارد مذاکره شده است. علت این کار نولان در گرایش به استودیو‌های دیگر، پخش همزمان فیلم‌های وارنر‌ها از اچ‌بی‌او مکس همزمان با سالن‌های سینما ذکر شده که با اصول کارگردانی نولان سازگاری ندارد. نولان یکی از فیلمسازانی است که خود را متعهد به اکران فیلم‌هایش در سالن‌های سینما می‌داند.

در مورد بازیگران فیلم جدید نولان جزئیات زیادی درز نکرده؛ اما «ددلاین» گزارش می‌دهد که «کیلین مورفی» ستاره سریال «پیکی بلایندرز» یکی از گزینه‌های احتمالی است. این بازیگر در فیلم‌های «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «دانکرک» با نولان همکاری کرده است.

مطابق گزارش‌ها تولید فیلم سینمایی جدید نولان، به بودجه‌ای بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار نیاز دارد که برای اثری که در اصل مخاطب بزرگسال را هدف می‌گیرد، در نگاه استودیو‌ها عدد قابل‌توجه و پرریسکی است.

جی. رابرت اوپنهایمر، استاد دانشگاه برکلی و یکی از اشخاصی بود که داخل آزمایشگاه شهر لس آلاموس ایالت نیومکزیکو روی پروژه‌ی منهتن کار کرد؛ تا بمب هسته‌ای ساخته شود. از آن‌جایی که بخش ترسناکی از این ماجرا موقع افتادن بمب‌های پایان‌دهنده به جنگ در ژاپن رخ داد، انتظار می‌رود که فیلم جدید کریستوفر نولان گسترده و دارای شخصیت‌های فراوان باشد. در نتیجه رسانه ددلاین پیش‌بینی می‌کند که در اثر مورد بحث چند بازیگر معروف به نقش‌آفرینی بپردازند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید