روی زمین نشسته بودم و دور تا دور من پر بود از مجله ها و روزنامه هایی که مطالبم در آن به یادگار مانده .روزنامه هایی که کم کم رنگشان زرد می شد اما نوشته هایش هرگز زرد نبود.

 می خواستم سر و سامانی بدهم به کارنامه ی حرفه ایم با کلی خاطرات تلخ و شیرین. نا خواسته ورق میزدم و خواسته خودم را محک، گاه اشک می ریختم و گاه به فکر فرو می رفتم.باید سری به وزارت ارشاد میزدم و چند نمونه کار برای مجوز سایت 31نما می بردم. ورق زدن ها را نیمه کاره رها کردم و در آن شلوغی دور و برم ، شال و کلاه کردم و رفتم پیش همین آقای #حسین_انتظامی که این روزها به شایستگی  ریاست سازمان سینمایی را به دست گرفته است.(شایستگی از نظرم برخورد انسانی است که یک مدیر در هر حوزه ای با ارباب رجوع دارد)

 

معرفی فیلم-هما گویا  من رو به روی آنها

 

نگاهی به چند مطلب انداخت وچند لحظه سکوت کرد وبعد به من پیشنهاد داد تا این مطالب را به صورت کتاب منتشر کنم و اینطور بود که کتاب "من رو به روی آن ها" متولد شد.

برگشتم و گرچه خیلی جدی نگرفته بودم اما دیدم که هوا روشن شده و من در میان بوی خوش کاغذها دارم خاطره بازی می کنم وانتخاب. چقدر انتخاب سخت بود....

 

معرفی فیلم-هما گویا  من رو به روی آنها

 

برای انتخاب دنبال متفاوت ها گشتم. دنبال کارهایی که بیشتر روی من اثر گذاشته بود و شاید برای خواننده هم جذابیت دیگری داشت.

 با جدیت اولین مطلبی که انتخاب کردم گفتگو با "#اسماعیل_میرفخرایی " بود. مرد بزرگ و تکرار نشدنی اجرا در تلویزیون.

 در کنارش #رضا_رشید_پور که او هم اجرا را بلد است و سوادش رادارد.گفتگو با #رضا_کیانیان که چقدر هم کلامی با وی سخت است و انرژی می طلبد.

 

معرفی فیلم-هما گویا  من رو به روی آنها

 

اولین گفتگو با #شهاب_حسینی بعد از اولین سیمرغ بلورینش . شهاب حسینی که از گپ زدن فراری است.

گفتگو با #رامبد_جوانی که گفته بود هرگز نمی تواند خودش را جای #مهران_مدیری بگذارد و مسئولیت یک پروژه هر شب را قبول کند اما حالا با خندوانه رکوردشکنی می کند.

گفتگو با #رضا_عطاران که سوال های یک خطی را در دو کلمه جواب می دهد.

اولین گفتگوی #حامد_بهداد وقتی به یک سوپراستار بدل شده بود.

اولین گفتگوی #مصطفی_زمانی در اوج مطرح شدنش در سریال"یوسف پیامبر".گفتگو با برادران #قاسمخانی که پراز نشاط بود.

گفتگو با #سروش_صحت که وقتی هم کلامش می شوی، زمان را فراموش می کنی.

گفتگو با #منصور_ضابطیان و خاطره بازی هایش.

گفتگو با #دنیا_فنی_زاده که برای خودش دنیایی بود.

 

معرفی فیلم-هما گویا  من رو به روی آنها

 

گفتگو با #شبنم_مقدمی باسواد و گفتگو با همه ی" زی زی گولویی" ها که این هم کلامی طولانی، انقدر مورد پسند قرار گرفت که #مسعود_بهنود، در آن سال هایی که به او دیکته نمی کردند تا از مقاله ای تعریف کند و نه به عنوان یک کارشناس بی بی سی بلکه به عنوان یک روزنامه نگارکاربلد در برنامه اش بسیار از آن تعریف و تمجید کرد(و لبته گفتگوهایی دیگر و یادداشت هایی به ضمیمه)

به این ترتیب ، "#من_رو_به_روی_آن_ها" شد یادگاری از من رو به روی شما که حالا چند جلد از آن را به دیجی کالا سپرده ام، شاید شما هم بخواهید در خاطراتم سهیم باشید.

 

برای خرید کتاب به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.digikala.com/product/dkp-967147

#هما_گویا - دومین روز از زمستان نود و هفت

@online31nama

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید