دوشنبه, 11 فروردين 1399 14:40

به بهانه ی برگزاری کنسرت های آنلاین نوروزی / صداوسیما با نمایش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاین مشکلی ندارد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
به بهانه ی برگزاری کنسرت های آنلاین نوروزی / صداوسیما با نمایش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاین مشکلی ندارد به بهانه ی برگزاری کنسرت های آنلاین نوروزی / صداوسیما با نمایش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاین مشکلی ندارد

سی و یک نما - محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد: " صداوسیما با نمایش ادوات موسیقی در کنسرت‌های آنلاینی مخالفتی ندارد"

وی همچنین گفت گفت که وزارت ارشاد استان تهران و دفتر امور موسیقی، سازمان صداوسیما و سازمان محتوای رسانه‌ای در این بخش با ما کمال همکاری و همراهی را داشتند و تا این لحظه هیچ منع و محدودیتی برای پخش موسیقی به صورت زنده به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ نشده است، البته ما بسیاری از موارد را رعایت می‌کنیم و تصاویری که از کنسرت‌ها در دو شب گذشته مشاهده شده گویای شرایطی است که براساس آن می‌توان کنسرت‌ها را نمایش داد.
تنها در شب نهم فروردین بیش از ۵ میلیون نفر به صورت متغیر و ٧٠٠ هزار نفر به صورت ثابت از ابتدا و تا انتهای از طریق سایت تیوا و پلتفرم‌های مختلف تماشاگر این کنسرت بودند که این یک تجربه فوق العاده است.

برگزاری کنسرت‌های آنلاین خوانندگان مطرح کشور ساعت ۲۰:۰۰ در سایت از ۸ فروردین در برج میلاد برگزار شده و در روزهای آینده به ترتیب کنسرت‌های آنلاین گروه اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسگری، گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی، گروه ژوانا (سعدالله نصیری)، حمید حامی، سینا سرلک، اشوان (اشکان خدابنده لو) بدون حضور تماشاگر و به صورت آنلاین در سایت www.tiva.ir پخش می‌شود.

در روزهای گذشته نیز کنسرت‌های آنلاین امید حاجیلی و مهدی جهانی در ۸ و ۹ فروردین در برنامه نوروزخانه برگزار شد. که بیش از صدها هزار نفر به طور کامل و بیش از دو میلیون نفر بخش‌هایی را تنها از طریق یکی از پلت فرم‌ها تماشا کردند.

کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید