دوشنبه, 23 ارديبهشت 1398 13:40

بهنام صفوی درگذشت و در زادگاهش به خاک سپرده می شود/ دیگه می تونی کلاهت رو برداری پسر مودب!

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
بهنام صفوی درگذشت و در زادگاهش به خاک سپرده می شود/ دیگه می تونی کلاهت رو برداری پسر مودب! بهنام صفوی درگذشت ودر زادگاهش به خاک سپرده می شود/ دیگه می تونی کلاهت رو برداری پسر مودب!

سی و یک نما -نه اینکه منتظر این خبر نبوده باشیم. نه اینکه از اول سال ۹۸ از حال و روزش بی خبر باشیم، اما مثل خود او در آخرین ترانه اش منتظر "معجزه" بودیم تا امروز صبح که خبر این بود:"بهنام صفوی درگذشت"

 

رضا فوادیان، مدیر برنامه‌های بهنام صفوی در رابطه با درگذشت وی گفت:

"بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت."

بهنام صفوی پس از نزدیک به یک ماه بستری بودن در بیمارستان و مشکل تنفسی و هوشیاری، بامداد امروز ۲۳ اردیبهشت درگذشت و به خواسته ی خانواده ی وی مراسم خاکسپاری این هنرمند در شاهین شهر اصفهان محل زندگی والدینش برگزار خواهد شد.

وی در سال ۹۶ برای دومین بار، توسط پروفسور سمیعی، در مرکز جراحی سمیعی در هانوفر آلمان مورد مورد جراحی قرار گرفت که به دلیل پیش رونده بودن نوع تومور وی، موثر واقع نشدو از دی ماه سال گذشته حالش رو به وخامت رفت و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری

بود که پس از تثبیت وضعیت وی، با تجهیزات لازم پزشکی که در آی سی یو وجود دارد به منزل منتقل شد و روند درمان ادامه داشت ، اما به دلیل کاهش سطح اکسیژن خون و مشکل حاد تنفسی و همچنین ضعف جسمانی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و بامداد امروز در گذشت.

پ. ن : پسر خوب و مودب موسیقی پاپ! دیگه می توانی راحت کلاهت را برداری. این روزها چه خجالت می کشند آنهایی که هفت سال پیش، ماجرای بیماری ات را شوآف برای فروش آلبومت می دانستند. و یا محکومت می کردند که می خواهی ادای "رضا صادقی عزیز "را در بیاوری.

درآرامش بخواب.

سی و یک نما این ضایعه را به خانواده وی ، خانواده ی هنر و موسیقی و طرفدارانت تسلیت می گوید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید