سه شنبه, 24 خرداد 1401 20:40

بی‌تی‌اس برای پیگیری پروژه‌های انفرادی به استراحت طولانی می‌رود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
بی‌تی‌اس برای پیگیری پروژه‌های انفرادی به استراحت طولانی می‌رود بی‌تی‌اس برای پیگیری پروژه‌های انفرادی به استراحت طولانی می‌رود

سی و یک نما - در شام فستای بی‌تی‌اس، که بخشی از جشن سالانه تأسیس آنهاست، گروه اعلام کرد که در حال توقف هستند. آنها برنامه های آتی خود را شرح دادند و به طرفداران توضیح دادند که برای استراحت طولانی و پیگیری پروژه های انفرادی به زمان نیاز دارند.

امسال نهمین سالگرد گروه جین، شوگا، جی-هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک به عنوان یک گروه است. در ویدیوی یک ساعته فستا، اعضا قبل از شروع به بحث در مورد برنامه‌های خود برای پیگیری کار انفرادی، توضیحاتی درباره سفر موفق شان دادند.

آراِم بیان داشت: در حالی که آنها به عنوان یک گروه به موفقیت‌های باورنکردنی دست یافته‌اند، اعضا همچنان باید به‌عنوان هنرمندان منفرد نیز رشد کنند و بالغ شوند.

جی هوپ اضافه کرد: «من فکر می‌کنم باید مدتی را جدا از هم بگذرانیم تا یاد بگیریم چگونه دوباره یکی شویم. امیدوارم این را به عنوان یک چیز منفی ندانید و به آن به عنوان یک برنامه سالم نگاه کنید. من فکر می کنم بی‌تی‌اس اینطور قوی تر می شود.»

گروه در ادامه گفت که این تصمیم آسان نیست و از اینکه طرفدارانشان را ناامید کرده اند ابراز ناراحتی کردند. ما نمی‌توانیم به هواداران خود فکر نکنیم، ما می‌خواهیم هنرمندانی باشیم که طرفدارانمان ما را به یاد داشته باشند. جیمین گفت، فکر می‌کنم همه مان اکنون به این فکر می‌کنیم که هر کدام از ما می‌خواهیم چه نوع هنرمندانی در ذهن طرفداران مان به خاطر سپرده شویم. برای ملایم کردن گفتگو، شوگا خوش بینانه مداخله کرد و گفت: "اینطور نیست که ما از هم پاشیده باشیم!"

به گفته اعضا، برنامه‌هایی برای انتشار انفرادی جی-هوپ و شوگا در دست اجراست که هر دو میکس‌تپ‌های انفرادی را در سال‌های گذشته منتشر کرده‌اند. جونگ کوک همچنین بیان کرد که او یک آلبوم انفرادی منتشر خواهد کرد.

اگرچه گروه جدول زمانی برای انتشار انفرادی آثارشان فاش نکردند اما تایید کردند که پروژه جدیدی از جی‌هوپ، تازه ترین اجرای آتی آنها به عنوان اولین هنرمند کره جنوبی خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید