سه شنبه, 19 ارديبهشت 1402 14:25

خبر انتشار کتاب زندگینامه بریتنی اسپیرز برای برخی سلبریتی‌ها مشکل‌ساز شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
خبر انتشار کتاب زندگینامه بریتنی اسپیرز برای برخی سلبریتی‌ها مشکل‌ساز شد خبر انتشار کتاب زندگینامه بریتنی اسپیرز برای برخی سلبریتی‌ها مشکل‌ساز شد

سی و یک نما - یک سال پیش بریتنی اسپیرز قراردادی با ناشر برای انتشار کتاب زندگینامه خود امضا کرد که ارزش آن حداقل ۱۵ میلیون دلار بود. به نظر می‌رسید که همه چیز تمام شده ولی از آن زمان شایعاتی به سر زبان‌ها افتاد که ممکن است آینده انتشار کتاب نامشخص باشد. ظاهراً وکلای چندین سلبریتی که می‌ترسند نامی از آنها در کتاب آمده باشد، «نامه‌های حقوقی قوی» برای ناشر ارسال کرده‌اند و خواستار عدم چاپ آن شده‌اند، به دلیل این مشکلات حقوقی، ممکن است انتشار زندگی‌نامه بریتنی اسپیرز تا اواخر سال جاری طول بکشد.

بدیهی است که هیچ کس حاضر به شفاف‌سازی در این باره نیست. اما اگر شایعات را باور کنیم، در زندگی بریتنی اسپیرز "دو ستاره هالیوود" بودۀ اند که بریتنی اسپیرز ادعا می‌کند روابطش با آنها باعث ایجاد مشکلاتی برای او شده است. ظاهراً آنها هستند که تماس گرفته‌اند و مشکلاتی برای چاپ کتاب اسپیرز ایجاد کرده‌اند و ناشر نیز قرار است با تیم حقوقی خود مشورت کند تا بفهمد آیا انتشار کتاب مشکلی بالقوه برای آنها ایجاد می‌شود یا خیر. این روند ممکن است ماه‌ها طول بکشد، به همین دلیل است که پایان سال برای تاریخ انتشار کتاب خاطرات وی مشخص شده است.

ولی واقعاً چه خبر است؟ آیا مسائل حقوقی در مورد زندگینامه آینده بریتنی اسپیرز وجود دارد؟ احتمالا، آره اسپیرز از زمان پایان قیمومیتش در رسانه‌های اجتماعی بسیار روراست بوده است. او بسیاری از اعضای خانواده را در معرض تهدید قرار داده و در بیان احساساتش در مورد آنچه که برایش اتفاق افتاده و میزان رنجش‌اش بسیار صادق بوده است. با انتشار کتاب زندگی‌نامه‌اش، دلایل زیادی در دست است که ممکن است به شدت با برخی افراد برخورد کند و مشکلات قانونی برای آنها ایجاد کند.

اگر او قراردادی مبنی بر محدودیت درباره صحبت کردن درباره برخی افراد امضا نکرده باشد، کاملا آزاد است که داستان زندگی خودش را بدون هیچ محدودیتی به اشتراک بگذارد. اما اگر دیگران احساس کنند این اتهامات نادرست یا گمراه کننده است، حق طرح دعوی علیه او را دارند. که در بیشتر اوقات این دعوی‌ها هرگز به نتیجه مشخصی نیز نمی‌رسند، زیرا همه کسانی که درگیر هستند ترجیح می‌دهند فقط حرف خودشان را بزنند و فقط شعله‌های دعوا و اختلاف را بیشتر کنند. همانطور که شکایت اخیر جانی دپ علیه امبر هرد نشان داد.

در مورد اینکه این ستاره‌های مرموز چه کسانی هستند، حرف و حدیپ بسیار است. اسپیرز سه بار ازدواج کرده و همچنین با چندین ستاره بزرگ، از جمله جاستین تیمبرلیک و کالین فارل، رابطه نزدیکی داشته است. این اسامی افرادی هستند که روابط‌شان با اسپیرز آشکار است ولی به نظر می‌رسد با انتشار کتاب زندگی‌نامه‌ای اسپیرز بیشتر افرادی عصبی و ناراحت می‌شوند که اسامی‌شان به صورت عمومی فاش نشده است، و این احتمال با اظهارات منابع مختلف بیشتر مطابقت دارد. بسیاری از افراد هستند که برای اولین بار نامشان افشا می‌شود.

اسپیرز علناً در مورد زندگی‌نامه آینده‌اش صحبت نکرده است، اما او در ماه سپتامبر فاش کرد که سه نسخه مختلف نوشته و برای رسیدن به آن نقطه، درمان‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. او گفت، مطمئن نیست که این روند ارزشش را داشته باشد، اما تمام شده و او آماده است تا مردم حقیقت زندگی او را بخوانند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید