یکشنبه, 02 خرداد 1400 15:35

خواننده ایرانی‌تبار فرانسه رتبه دوم یوروویژن را تصاحب کرد | گروه ایتالیایی‌ مانسکین در مقام اول

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
خواننده ایرانی‌تبار فرانسه رتبه دوم یوروویژن را تصاحب کرد | گروه ایتالیایی‌ مانسکین در مقام اول خواننده ایرانی‌تبار فرانسه رتبه دوم یوروویژن را تصاحب کرد | گروه ایتالیایی‌ مانسکین در مقام اول خبر سی و یک نما

سی و یک نما - گروه ایتالیایی «مانسکین» برنده رقابت آوازخوانی اروپا یا «یورو ویژن» ۲۰۲۱ شد. باربارا پراوی خواننده فرانسوی ایرانی‌تبار با وجود درخشش، دوم شد.

با پایان این رقابت و شمارش آرای بینندگان در شنبه شب ۱ خرداد در شهر روتردام هلند، گروه موسیقی ایتالیایی مانسکین، نماینده ایتالیا در یوروویژن ۲۰۲۱ توانست با یک ترانه راک، رتبه نخست این مسابقات آوازخوانی را کسب کند. حساب توئیتری یورو ویژن، اجرای این گروه ایتالیایی را منتشر کرده است.

باربارا پراوی خواننده فرانسوی ایرانی‌تبار در رقابت «یورو ویژن» دوم شد. او با اجرای پراحساس ترانه «اینجا»، رقبای مطرحی را پشت سر گذاشت ولی در مجموع امتیازات، پس از ایتالیا در رتبه دوم قرار گرفت.

باربارا پراوی از پدری صرب و مادری ایرانی، در پاریس متولد شده است. پدربزرگ مادری او حسین زنده‌رودی، نقاش پیشگام مکتب سقاخانه و نقاشی‌خط در ایران است.

فرانسه آخرین‌بار در یورو ویژن ۴۴ سال پیش قهرمان شده و درخشش باربار پراوی برای خیلی از فرانسوی‌ها اهمیت داشت. امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور بعد از اجرای خانم پراوی در توئیتر خود، او را با تعابری چون «دختری با چشمان سیاه»، توصیف کرد که موجب تحقق رویا برای فرانسه شده و افتخاری برای این کشور آورده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید