شنبه, 28 فروردين 1395 19:12

فصل دو سریال "شهرزاد" با حضور فاطمه معتمد آریا / وقتی قباد "پدر خوانده" می شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما – استقبال از سریال شبکه خانگی "شهرزاد" به عنوان پرمخاطب ترین سریال موجب شد تا پیش تولید فصل دوم این مجموعه همزمان با پخش سری اول شروع شده و ادامه این داستان پرکشش به تحریر در آید. یکی از ویژگی های یک سریال برای سرپا ماندن در فصل های بعدی حضور شخصیت های تازه با بازی خوب است که باید به آن اضافه شوند تا قصه را پیش ببرند. و حالاچه کسی بهتر از "فاطمه معتمد آریا" در نقش خواهربزرگ آقا که قرار است ، رو در روی قباد و شهرزاد در بستر قصه قرار بگیرد.

 

 ماجرای فصل دوم ازآنجا شروع می شود که بعد از مرگ "بزرگ آقا " اداره همه چیز به قباد می رسد و او "پدر خوانده" ی دیوان سالار می شود .شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که درکرمان زندگی می کند خوش نمی آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می آید.

نقش "عمه بلقیس" را در ا ین سریال قرار است فاطمه معتمد آریا بازی کند. کشمکش او با قباد برای به دست گرفتن قدرت بخشی از قصه فصل دوم است از طرف دیگر قباد در زمانی که قدرت را در دست دارد، برای دور کردن شهرزاد از فرهاد، شرایطی را مهیا می کند که فرهاد از ایران برود و مجبور شود درخارج از کشور زندگی خود را ادامه دهد.
همین اتفاق موجب می شود تا لوکیشن بخشی از فصل دوم شهرزاد در یک کشور خارجی که احتمالا ارمنستان یا گرجستان خواهد بود تصویر برداری شود. گروه تولید این سریال در تلاش هستند بلافاصله با پایان فصل اول، فصل دوم را کلید بزنند تا بتوانند توزیع آن را از نیمه دوم سال آغاز کنند.
سری دوم سریال شهرزاد این روزها درحالی مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد که فیلمنامه آن تقریبا به پایان رسیده واین روزها نغمه ثمینی همراه با حسن فتحی سرگرم بازنویسی و نگارش قسمت های پایانی اش هستند.
فصل دوم سریال شهرزاد قرار است در 26 قسمت تهیه شود و به بازار بیاید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید