جمعه, 22 اسفند 1393 23:03

حرفهای رک و بی پرده ی مدونا درباره ی هفت سال زندگی مشترکش با گای ریچی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
حرفهای رک و بی پرده ی مدونا درباره ی هفت سال زندگی مشترکش با گای ریچی مدونا درباره ازدواجش با گای ریچی می گوید

سی و یک نما- مدونا خواننده پاپ آمریکائی که عملکردش در سالهای اخیر بیش از پیش مورد انتقاد قرار گرفته، در آستانه تور جدیدش رک و بی پرده از هفت سال زندگی مشترک با "گای ریچی" کارگردان انگلیسی می گوید که این ناگفته های او به نظر میرسد برای تبلیغ کنسرت های اخیرش باشد. 

مدونا خواننده پاپ که عملکردش در طول کنسرت استرالیا در ماه گذشته چندان خوشایند نبوده، بعد از هفت سال زندگی با گای ریچی، کارگردان بریتانیایی، که در سال 2008  منجر به طلاق شد و یکی از گرانترین طلاق های هالیوود نام گرفته اینک از زندگی مشترکش با او چنین می گوید:

"وقتی با گای ازدواج کردم احساسی شبیه به یک زندانی داشتم."

حرف و حدیث های بسیاری پشت سر این ستاره پاپ 56 ساله و ازدواج آخرش گفته می شود که تاثیر مخربی روی زندگی حرفه ایش گذاشته است.

خود مدونا در این باره می گوید: "من فکر می کنم هنگامی که شما ازدواج می کنید، باید آماده باشید تا با طرف مقابل تان مصالحه ای عادلانه ایجاد کنید. در حالی که من در زمان زندگی مشترکم با گای حالت دوگانگی در خودم پیدا کرده بودم."

این احساس دوگانگی بین زندگی حرفه ای من به عنوان یک هنرمند و زندگی خصوصی به عنوان یک همسر بود که نمی توانستم احساس راحتی  با شوهر سابقم پیدا کنم. من واقعن در کنار شوهر سابقم شبیه یک زندانی بودم که در زندان او اسیر شده است. گر چه من در آن مدت فعالیت هنری زیادی را داشتم اما در حقیقت خودم نبودم.

"این گفته به این معنا نیست که ازدواج چیز بدی است. اما اگر شما یک هنرمند هستید، باید کسی را برای ازدواج پیدا کنید که در کنارش راحت باشید و در عین حال وی نیز در کنار شما راحت باشد."

مدونا در جواب خبرنگار که از او پرسید حالا حاضر است دوباره ازدواج کند گفت: "هرگز و... تاکید می کنم هرگز".

مدونا و گای ریچی صاحب یک پسر به نام روکو هستند و فرزند دیگر آن ها دیوید باندای است که در سال 2006 در سفری که مدونا به آفریقا داشت او را به فرزندی قبول کرده بود. روکو و دیوید باندا بین انگلستان و آمریکا در رفت و آمد هستند.

"لودرس" نیز دختر دیگر مدونا است که نتیجه زندگی مشترک کوتاه او با مربی شخصی اش کارلوس لئون است. لودرس به همراه مادرش در ایالات متحده زندگی می کند و شباهت ظاهری بسیاری به مادرش دارد. مدونا و گای ریچی در سال ۲۰۰۰ در قصری در مناطق کوهستانی اسکاتلند ازدواج کردند. 

پیش از آن نیز مدونا همسر بازیگر مطرح هالیوود "شان پن" بوده است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید