دوشنبه, 11 بهمن 1395 18:05

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با اجرای احسان کرمی و تقدیر از علی رفیعی برگزار می شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با اجرای احسان کرمی و تقدیر از علی رفیعی برگزار می شود اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با اجرای احسان کرمی و تقدیر از علی رفیعی برگزار می شود

سی و یک نما- اختتامیه سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با مجری‌گری احسان کرمی و تقدیر از علی رفیعی برگزار خواهد شد.

 

به گزارش سی و یک نما، اختتامیه سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با کارگردانی نیما دهقان و اجرای احسان کرمی دوازدهم بهمن ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نیما دهقان در مورد کارگردانی اختتامیه جشنواره تئاتر فجر گفت: «در برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره سعی می‌کنیم اهدای جوایز به نحوی صورت گیرد که در خور هنرمندان باشد و از طرف دیگر هیجان خاص خودش را هم به همراه آورد.»

نیما دهقان با اشاره به جزئیات بیشتر این مراسم افزود: «اختتامیه مثل هر سال در چهار بخش برگزار می‌شود و در بخش‌های چون؛ مسابقه جوانان، خیابانی، مرور و بین‌الملل به برگزیدگان هریک جوایزی تعلق می‌گیرد.»

او با اشاره به بخش دوم و سوم اختتامیه بیان کرد: «در این بخش بزرگداشتی برای یک عمر دست‌آورد علمی و هنری علی رفیعی برگزار خواهد شد. همچنین پس از آن نماهنگ هنرمندانی که در این یک سال فوت کرده‌اند برای حاضران پخش می‌شود.»

دهقان درباره تقدیر از یک خانواده شهید که در عرصه تئاتر فعالیت داشته است، گفت: «در ادامه برنامه از خانوداه شهید مسعود تواضع تقدیر به عمل می‌آید. چرا که او در دوران زندگی خود در عرصه تئاتر فعالیت داشته است.»

کارگردان این دوره از اختتامیه تئاتر فجر بیان کرد: «مجری برنامه احسان کرمی خواهد بود و تمام تلاشمان بر این است تا یک شب به یاد ماندنی برای هنرمندان و حاضران در سالن ثبت شود.»

اختتامیه سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ساعت 18:30 دوازدهم بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید