پنج شنبه, 24 دی 1394 17:54

این چهار نفر به خواب شما می آیند / معرفی "در خواب دیگران" یکی از نمایش های حاضر در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما- نمایش «در خواب دیگران» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند پس از رقابت در جشنواره تئاتر فجر، بهمن‌ماه و اسفندماه سال جاری در تالار شمس مؤسسه بین‌المللی اکو در قالب اجرای عمومی به صحنه می‌رود. «در خواب دیگران» روایتگر قصه زندگی سه خانواده را در مقطع تاریخ معاصرمان است. 

قرار است این نمایش  در روزهای نهم و دهم بهمن در قالب سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به  روی صحنه برود.

این نمایشنامه چهار شخصیت دارد که در خلاصه‌ی آن آمده است: «در این داستان خانواده‌ها چهارنفره‌اند.عصرگاهِ یکی از روزهایِ یکی از سال‌هایِ تقویم، تهران، به خواب دیگران می‌رود. رادیو هم حتما روشن است و شاید بیانیه‌ای هم در کار باشد.خواب‌گردی می کنیم و ... .»

«در خواب دیگران» با حضور پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، علی سرابی و فریدون محرابی به صحنه خواهد رفت.

این دومین همکاری فریدون محرابی و علی سرابی با نادر برهانی مرند است.

پانته آ بهرام  تنها بازیگر زن این نمایش به عنوان اولین تجربه همکاری با این کارگردان  تئاتر ،آخرین بازیگری است که به گروه اضافه شده است. کار تازه ی  برهانی مرند کاریست از گروه تئاتر معاصر که به نظر می رسد  یکی از رقبای جدی جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر باشد.

گروه نمایش "در خواب دیگران" هم اکنون در حال تمرین هستند تا برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر آماده شوند. این نمایش کاری از گروه تئاتر معاصر است و سایر عوامل آن عبارتند از:فرهاد امینی (دراماتورژ) ، نوید به تویی (طراح صحنه) و مانا یزدانی امیری (طراح لباس)،فرهنگ سرخوش (موسیقی) هادی عامل (دستیار کارگردان و مدیر تولید)،امین رهبر (دستیار کارگردان و برنامه ریز)،امیر خدامی (عکاس).

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید