دوشنبه, 13 بهمن 1393 12:49

برندگان بخش تازه‌های تئاتر ایران اعلام شد / "بوقلمون" جوایز اصلی بخش را از آن خود کرد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برندگان بخش تازه‌های تئاتر ایران اعلام شد / "بوقلمون" جوایز اصلی بخش را از آن خود کرد برندگان بخش تازه‌های تئاتر ایران اعلام شد / "بوقلمون" جوایز اصلی بخش را از آن خود کرد

سی و یک نما- هیئت داوران مسابقه تازه‌های تئا‌تر ایرانِ جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر، آرای خود را اعلام کرد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سهراب سلیمی، مهرداد رایانی مخصوص و حسین کیانی، داوران مسابه تازه‌های تئاتر ایران، هنرمندان و آثار برتر این بخش را معرفی کردند.

در بخش طراحی نور،‌ دیاکو خاکی برای نمایش "یک زندگی بهتر" تقدیر شد.

در بخش گریم، ماریا حاجی‌ها برای نمایش‌های "Tabes got talent" و "یک صبح ناگهان" مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش طراحی لباس، از داریوش پیرو برای نمایش "بوقلمون" تقدیر شد.

در بخش موسیقی، آرش عزیزی برای نمایش "یک زندگی بهتر" تقدیر شد و جایزه برتر به سهند تاکی برای نمایش "بوقلمون" رسید.

لوح تقدیر بخش طراحی صحنه به میثم نویریان برای نمایش "مروارید" تعلق گرفت و سعید یزدانی برای نمایش "یک زندگی بهتر" به عنوان نفر برتر روی صحنه رفت و جایزه خود را دریافت کرد.

در بخش بازیگری مرد، نادر فلاح برای نمایش "پذیرایی" و سیروس همتی برای نمایش "بوقلمون" تقدیر شدند. شهروز دل افکار نیز برای بازی در نمایش "باد شیشه را می‌لرزاند"، جایزه اول را دریافت کرد.

در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر به ساناز نظری برای نمایش "وقتی کنار پنجره می‌ایستم" و فروغ قجابگلی برای نمایش "پذیرایی" اهدا شد. جایزه بازیگر برتر هم مه‌لقا باقری برای نمایش "بوقلمون" رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی، قطب‌الدین صادقی برای "مروارید" و هاله مشتاقی‌نیا برای نگارش "تقدیربازان" تقدیر شدند. خیراله تقیانی‌پور هم برای نگارش نمایشنامه "بوقلمون"، جایزه اول را دریافت کرد.

در بخش کارگردانی، سروش طاهری برای نمایش "مروارید" و شهاب‌الدین حسین‌پور برای نمایش "یک زندگی بهتر" مورد تقدیر قرار گرفتند و خیراله تقیانی‌پور برای نمایش "بوقلمون"، به عنوان کارگردان برتر معرفی شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید