پنج شنبه, 28 آبان 1394 00:30

تجلیل از مریم معترف به بهانه تاریخ انقضا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تجلیل از مریم معترف به بهانه تاریخ انقضا تجلیل از مریم معترف به بهانه تاریخ انقضا

سی و یک نما- هیئت مدیره و اعضاء موسسه هنرمندان پیشکسوت روز دوشنبه 26 ابان ماه بعد از تماشای نمایش "تاریخ انقضا" به کارگردانی مریم معترف، طی مراسمی از این کارگردان و بازیگر تئاتر به بهانه ی سالها تلاش مستمر دراین عرصه تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم عباس عظیمی مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه دو تن از هنرمندان عزیز کشورمان رضا صابری و اسماعیل خلج از اعضاء موسسه هنرمندان پیشکسوت به نمایندگی از هیئت مدیره لوح یادبودی را به این هنرمند عزیز اهداءکردند.

عباس عظیمی در حاشیه این مراسم گفت، توفیقی نصیب شد که به بهانه ی حضوردراجرای نمایش "تاریخ انقضا" بتوانیم ازسرکار خانم مریم معترف هنرمند عزیز کشورمان و از اعضاء موسسه هنرمندان پیشکسوت به پاس سالها حضور و فعالیت مستمر در عرصه ی تئاتر و تلویزیون و سینما تجلیلی کرده باشیم،و امیدواریم که بازهم شاهد آثار این هنرمند عزیز باشیم. و آرزوی توفیق روز افزون رابرای همه ی هنرمندان کشورمان خواستاریم.

1908935.jpg

وی نمایش "تاریخ  انقضا" را کاری ارزشی و بسیار جذاب در حوزه تئاتر دفاع مقدس دانست و درادامه گفت، این نمایش هم از سوژه ی بسیار جالبی برخوردار است و هم می تواند به عنوان یک نمایش ارزشی قلمداد شود.با توجه به موقعیت طنزی که در اثر دیده می شود، نمایش فارغ از شعار زدگی های معمول توانسته است حقایق مربوط به هشت سال دفاع مقدس را به  معرض دید مخاطبان بگذارد. و تماشاگران با توجه به سبک و سیاق طنز وکمدی موجود در این نمایش به راحتی با اثر ارتباط برقرار میکند و تا پایان کار را دنبال میکند، وی در ادامه گفت ، همه ی دوستان بازیگردر این نمایش نیز به زیبایی از عهده ایفای نقش خود برآمده و لحظات بسیار جذابی را با بازی خود در طول نمایش خلق کردند.

نمایش تاریخ انقضا به کارگردانی مریم معترف از 17 آبان الی 9 آذرماه در تالار مهر حوزه هنری ساعت 19 به روی صحنه می رود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید