دوشنبه, 02 شهریور 1394 13:52

هیو جکمن نمایش موزیکال "برادوی به اوز" را با 150 نفر به روی صحنه می برد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هیو جکمن نمایش موزیکال "برادوی به اوز" را با 150 نفر به روی صحنه می برد هیو جکمن نمایش موزیکال "برادوی به اوز" را با 150 نفر به روی صحنه می برد

سی و یک نما- هيو جكمن، بازيگر مطرح سينما و تئاتر كه در فيلم «مردان ایکس» نقش آفريني كرده، با نمایش موزیکال "برادوی به اوز" در روی صحنه هنرنمايي می كند.

به گزارش سی و یک نما به نقل از واریتی، کنسرت نمایش "برادوی به اوز" در پنج ایالت به روی صحنه خواهد رفت و هیو جکمن با سفر به هر یک از آنها موفقیت خودش را در موسیقی تئاتر تثبیت و ستاره بودنش در هالیوود را اثبات می کند.

در این نمایش کنسرت، هیو جکمن 150 نوازنده و رقصنده را در روی صحنه رهبری خواهد کرد. به گفته جکمن، "برادوی به اوز یک رویاست که به حقیقت می پیوندد و این نشان می دهد که من همیشه می خواستم به خانه برگردم."

تور کنسرت نمایش های "برادوی به اوز" توسط گروه رابرت فاکس تولید و تهیه می شود و از 24 نوامبر امسال از شهر ملبورن شروع خواهد شد. تور در سیدنی، بریزبن و ادلاید نیز برنامه خواهد داشت و سرانجام در 15 دسامبر  در پرث خاتمه خواهد یافت.

جكمن اولين كار خود در «برادوي» را با بازي در «پسري از اوز» انجام داد. وي براي بازي نقش «پيتر آلن»، خواننده و ترانه‌سراي دهه‌ي 1970، در اين اثر نمايشي جايزه‌ي معتبر «توني» سال 2004 را از آن خود كرد.

هيو جکمن بازيگر استراليايي و متولد اکتبر 1968 ميلادي است. وي بيشتر به خاطر حضور در فيلم «مردان ایکس» و «ولورين» مشهور است. او دراين فيلم‌ها نقش ولورين را ايفا کرده است. همچنين او اجراي مراسم اسکار را برعهده داشته و در فيلم «استراليا» بازي کرده است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید