سه شنبه, 21 مهر 1394 16:18

آیا تدبیرهای سیاسی موجب شد تا خنداننده برتر، یکی نباشد؟ / شب پایانی خندوانه با حضور کمدین های خنداننده برتر و بنیامین بهادری

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آیا تدبیرهای سیاسی موجب شد تا خنداننده برتر، یکی نباشد؟ / شب پایانی خندوانه با حضور کمدین های خنداننده برتر و بنیامین بهادری آیا تدبیرهای سیاسی موجب شد تا خنداننده برتر، یکی نباشد؟ / شب پایانی خندوانه با حضور کمدین های خنداننده برتر و بنیامین بهادری

سی و یک نما- شاید دور از واقعیت نباشد اینکه فکر کنیم یکی از دلایلی که مدیران شبکه نسیم تصمیم گرفتند تا رقابت خنداننده ی برتر برنده ی نهائی نداشته باشد، احتمال قریب به یقین برتری امیر مهدی ژوله و ربط آن به مسائل سیاسی و بهره برداری و برچسب های گروهی خاص باشد که اتفاقا مورد تائید احزاب چپ سیاسی هم نیستند.این هم دور از واقعیت نیست اگر فکر کنیم شاید این اتفاق از طرف مدیران ارشد به شبکه نسیم و از شبکه نسیم به رامبد جوان تحمیل شده باشد. به هر حال امشب فینال خندوانه با حضور تعدادی ازکمدین های شرکت کننده در این مسابقه و به همراه "بنیامین بهادری" که آخرین مهمان خندوانه سری دوم خواهد بود، روی آنتن می رود.

امشب  در حالی آخرین برنامه ی خندوانه روی آنتن شبکه نسیم قرار خواهد گرفت که مدت زمان آن طولانی تر خواهد بود و بنیامین بهادری در حالی این برنامه را همراهی می کند که پیش از آن ازدواجش با بازیگر سینما و تلویزیون "بهاره افشاری" را تکذیب کرده است.در این برنامه کمدین های دیگر مسابقه خنداننده برتر نیز حضور داشته و قرار نیست شاهد رقابت و نظر سنجی برای انتخاب پیروز این میدان باشیم و امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان هردو به عنوان کمدین برتر معرفی  خواهند شد.

حسین کرمی رئیس شبکه نسیم در اینباره به جام جم گفت: در شب پایانی (یعنی امشب) فینالی خاص با حضور هر 16 کمدین قسمت‌های قبل برگزار می‌شود و جناب‌خان هم یک اجرای ویژه و به عبارتی نمک برنامه را خواهد داشت. برنامه پایانی نظرسنجی نخواهد داشت و در پایان به هنرمندان برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

کرمی افزود: به نظر من ملاک موفقیت یک برنامه تلویزیونی آن است که اهدافی که از پیش برای برنامه تعریف و تبیین شده به‌درستی و کامل حاصل شود. همچنین سطح رضایتمندی و همراهی مخاطبان و میزان همراهی آنان با برنامه از ملاک‌های مهم یک برنامه است که بی‌شک خندوانه توانست با تلاش عوامل برنامه، شخص رامبد جوان و عنایت مجموعه مدیریتی سازمان به‌عنوان یک برنامه موفق مطرح شود.

وی یادآورشد: براساس آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا‌و‌سیما، برنامه "خندوانه" پربیننده‌ترین و موفق‌ترین تولید رسانه ملی در سال‌های گذشته بوده است، اما برای من آمارهای درصدی این برنامه مهم نیست؛ زیرا برای من مهم رضایتمندی مردم و بالابردن سطح امیدبخشی و شادی جامعه است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید