جمعه, 22 خرداد 1394 19:59

برنامه "ماه عسل" به یاد "مرتضی پاشائی" امسال هم با صدای او روی آنتن می رود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما -برنامه پربیننده «ماه عسل» قرار است امسال هم مثل سالهای گذشته در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سوم سیما با اجرای «احسان علیخانی» پخش شود.گر چه امسال هم خوانندگان دیگری تیتراژهای ابتدا و پایان برنامه را اجرا می کنند اما قرار بر این است که درآغاز برنامه از صدای زنده‌یاد مرتضی پاشایی استفاده ‌شود.


پیش از این حضور احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش به عنوان خوانندگان تیتراژ ماه عسل یاد شده بود اما این حضور هنوز به قطعیت نرسیده است و باید تا چند روز آینده صبر کرد.
چیزی که مسلم است اینکه اجرای تیتراژ آغازین ماه عسل سال گذشته با صدای مرتضی پاشائی همیشه ماندگار ،باقی خواهد ماند.
چه کسانی تیتراژ برنامه های ماه عسل را خوانده اند:
در سال ۱۳۸۷ خواندن تیتراژ «ماه عسل »به عهده محسن یگانه بود و در سال ۱۳۸۸ مهدی یراحی، ۱۳۹۰ مهدی یغمایی و در سال ۱۳۹۱ موسیقی این برنامه توسط بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی آن نیز توسط حامد زمانی اجرا شد.
همچنین در سال ۱۳۹۲ فرزاد فرزین خوانندهٔ ابتدایی این برنامه بود و خوانندهٔ انتهایی آن نیز برعهدهٔ مهدی یراحی بود. در سال ۱۳۹۳ نیز مرحوم مرتضی پاشایی خوانندهٔ ابتدایی و خواننده انتهایی مهدی یراحی بود.
یازدهمین سری ماه عسل به تهیه کنندگی و با اجرای احسان علیخانیکه چند سالی است به عنوان ویژه برنامه‌ی ثابت شبکه سه در ساعات افطار شناخته می‌شود، امسال نیز در حال طراحی و تولید است و قرار است از چهارشنبه - 27 خرداد ماه - پخش آن آغاز شود.
پیمان قانع طراحی دکور «ماه عسل» را بر عهده دارد. مریم نوابی‌نژاد و محمد پیوندی سوژه‌های برنامه «ماه عسل» را پیگیری می‌کنند. مسعود رجبیان به عنوان مدیر تولید و حامد میرفتاحی به عنوان تدوین‌گر «ماه عسل» هستند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید