چهارشنبه, 25 آبان 1401 15:16

رییس صداوسیما: بهره‌گیری از چهره‌های محبوب در خدمت سرگرمی و توجه سالم مردم! / ملاک محبوبیت چیست؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس صداوسیما: بهره‌گیری از چهره‌های محبوب در خدمت سرگرمی و توجه سالم مردم! / ملاک محبوبیت چیست؟ رییس صداوسیما: بهره‌گیری از چهره‌های محبوب در خدمت سرگرمی و توجه سالم مردم! / ملاک محبوبیت چیست؟

سی و یک نما - با توجه به اینکه حوزه اجرا در برنامه‌های تلویزیونی مستلزم توانایی‌هایی تعریف شده از نظر دانش، نوآوری و نحوه ارتباط با مخاطب است و مسلما در چهره‌هایی نظیر مهران رجبی و سیدبشیر حسینی این پتانسیل‌ها مشهود نمی‌باشد و حضور آنها نیز با واکنش‌های بسیاری مواجه شده، گفته‌های رییس سازمان صدا و سیما نشان می‌دهد که دست تلویزیون از مجریان متخصص خالی است.

پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت درباره همکاری و بهره گیری از چهره های محبوب مردم در قاب تلویزیون گفت: موضوع همکاری با چهره‌های تلویزیونی و رسانه‌ای یک موضوع چندوجهی است که ما به عنوان صداوسیما از ابعاد محتلف، آن را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو از چهره‌هایی که مورد توجه مردم هستند، استقاده کنیم.

رئیس صدا و سما گفت: شاید بشود با تدابیر و اقدامات مناسب تری چهره های محبوب مردم چه به واسطه حضور در صحنه های رسانه ای و یا اجتماعی، مورد توجه مردم قرار بگیرند.

وی افزود: به عنوان تلویزیون برنامه ریزی دقیق‌تری برای استفاده بهتر و صیانت از چهره‌هایی که محبوب مردم هستند، انجام می دهیم تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت چهره ها در خدمت سرگرمی و توجه سالم مردم بهره ببریم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید