چهارشنبه, 15 دی 1400 16:33

تیتراژ پایانی فصل دوم «نوار زرد» را همانند فصل اول این سریال، پرواز همای می‌خواند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تیتراژ پایانی فصل دوم «نوار زرد» را همانند فصل اول این سریال، پرواز همای می‌خواند تیتراژ پایانی فصل دوم «نوار زرد» را همانند فصل اول این سریال، پرواز همای می‌خواند

سی و یک نما - پس از قطعی شدن زمان پخش فصل دوم سریال «نوار زرد» به کارگردانی سروش محمد زاده و نویسندگی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از جمعه ۱۸ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود، پرواز همای خواننده این سریال تلویزیونی شد.

همچنین آهنگسازی تیتراژ ابتدایی را مسعود سخاوت دوست برعهده دارد و قطعه «جنون» با شعری از مولانا توسط فرنود الهامی آهنگسازی شده است.

پرواز همای پیش از این نیز در فصل اول سریال «نوار زرد» به عنوان خواننده حضور داشته و این دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

سریال «نوار زرد ۲» به کارگردانی سروش محمدزاده و با تلاش جمعی از بازیگران شناخته شده ی سینما و تلویزیون برای شبکه دو سیما تولید شده است.

نوار زرد ۲ "سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، محصول سال ۱۴۰۰گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما می باشد.

نویسندگی فصل دوم این سریال پلیسی را در سی قسمت کریم لک زاده بر عهده داشته که تصویربرداری آن در تهران، گیلان و البرز انجام شده است.

این سریال در ژانر پلیسی و معمایی است که به مواردی مانند سرقت و قتل و آدم‌ ربایی و حتی مسائلی مثل جرم‌های خانوادگی و قاچاق موادمخدر که به حوزه آگاهی ارتباط پیدا می‌کند، می پردازد.

فصل اول سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی روی آنتن شبکه دو سیما رفت و با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به همین علت تصمیم گرفتند که فصل دوم آن را تولید کنند.

فصل اول این سریال زندگی سرگرد کاوه کیهان با بازی امیر آقایی را روایت می کرد و دیگر بازیگرانی همچون مرحوم سیروس گرجستانی، بهاره کیان افشار، کمند امیرسلیمانی، مرحوم داریوش اسدزاده، امیر غفارمنش، نادر مشایخی، قاسم زارع، محسن بهرامی و … در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال «نوار زرد» مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دار در هر قسمت نیز قصه‌ای پلیسی؛ جنایی را روایت می‌کند. تیم بازیگران این پروژه به صورت کامل تغییر کرده و هیچ‌کدام از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور ندارند.

نقش اصلی سریال را در فصل اول امیر آقایی بازی می کرد و حالا در فصل جدید این نقش را بانیپال شومون بر عهده دارد

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید