دوشنبه, 15 فروردين 1401 23:51

رییس محترم صدا و سیما! جام جهانی قطر بی عادل فردوسی‌پور دلتنگمان می‌کند؛ کاری کنید، کارستان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
رییس محترم صدا و سیما! جام جهانی قطر بی عادل فردوسی‌پور دلتنگمان می‌کند؛ کاری کنید، کارستان رییس محترم صدا و سیما! جام جهانی قطر بی عادل فردوسی‌پور دلتنگمان می‌کند؛ کاری کنید، کارستان

سی و یک نما - ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» شبکه سه با هدف پوشش کامل جام جهانی قطر در مرحله پیش تولید قرار گرفت.

روابط عمومی شبکه سه سیما اعلام کرد که با مشخص شدن رقبای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر 2022؛ پیش‌تولید ویژه برنامه ای با عنوان «جام ۲۰۲۲» را آغاز کرده است.

حسین ذکایی تهیه کننده ویژه برنامه‌های جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به عنوان تهیه کننده ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» انتخاب شده تا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی پوشش حرفه‌ای این رویداد مهم را با اجرای آقایان محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی، رضا جاودانی و حسین اسدی برعهده بگیرد و قرار است محمدرصا احمدی نیز گزارشگر و مجری این رویداد در قطر باشد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در هشت ورزشگاه در کشور قطر برگزار شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین روز بازی‌ها با تیم ملی فوتبال انگلیس در ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان به رقابت می‌پردازد.

بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه چهارم آذر با برنده پلی آف اروپا از بین تیم‌های ولز، اوکراین و اسکاتلند خواهد بود و در سومین بازی خود در ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه هشتم آذر با تیم ملی فوتبال آمریکا بازی خواهد کرد که همه این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

سطر سطر این خبر ها می توانست برای نه تنها دنبال کنندگان و دوستداران فوتبال، جذاب و دنبال کننده باشد بلکه شعفی مضاعف را نیز به کالبد هر ایرانی عاشق رویدادهای ملی و سراسر غرور و غیرت تزریق کند اما... با خواندن تک تک جملات این خبر، صدا، چهره، اجرا و گزارش های "عادل فردوسی پور " در لا به لای خاطراتمان جا خوش کرده بود. ما سال هاست که اتفاق های مهم فوتبال را با او مزمزه کرده ایم و فقدانش آزارمان می دهد. او که انقدر غیرت ملی دارد که به تمام فرش قرمز های بیرون از خانه " نه" گفته است.

جناب آقای پیمان جبلی! بیایید کاری کنید کارستان تا در حافظه ی تاریخ تلویزیون باقی بماند.

مطمئن باشید که مردم به خاطر خواهند سپرد. عادل فردوسی پور را به تلویزیون و جام جهانی قطر بسپارید. نمی گوییم حق اوست تا دخالت در اتاق فکر و مصلحت تلویزیون و شبکه سه نکرده باشیم. می گوییم که این یک خواسته ی دلی است که مطمئنا خیلی ها را خوشحال می کند. شاید یک کودک کار را، شاید یک پدر کارگر که در خرج و برج خانه مانده، شاید یک کودک سرطانی و جام جهانی قطر با عادل فردوسی پور خوشحال ترشان می کند و نه بیشتر.

دیدگاه‌ها  

0 #2 Sh.naghavi1349 and 1401-02-04 02:05
فقط فردوسی پور
نقل قول کردن
0 #1 Sh.naghavi1349 and 1401-02-04 02:02
فقط فردوسی پور بدون اون جام جهانی بی خودت هست عادل عادل
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید