سه شنبه, 17 آبان 1401 13:32

درخواست بازگشت حامد زمانی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
درخواست بازگشت حامد زمانی خواننده‌ای که به‌خاطر مواد مخدر ممنوع‌الکار شد درخواست بازگشت حامد زمانی خواننده‌ای که به‌خاطر مواد مخدر ممنوع‌الکار شد

سی و یک نما – درخواست بازگشت حامد زمانی خواننده‌ ی ارزشی صدا و سیما که مدتی است ممنوع التصویر است مطرح شد.  اتهام وی حمل مواد مخدر بود که بعدا تکذیب شد اما اینکه اگر جرم او ثابت نشده چرا این مدت تصویر وی از تلویزیون حذف شده و حالا برای بازگشت وی نیاز به کمپین هست، پرسشی است.

خبرگزاری فارس کمپینی به نام «درخواست بازگشت حامد زمانی به عرصه موسیقی» برگزار کرده تا این خواننده را که این روزها صدایش بدون تصویر از تلویزیون شنیده می شود دوباره به عرصه موسیقی و تلویزیون برگرداند.

حامد زمانی متولد فروردین ۱۳۶۷ است و اصالتی اصفهانی دارد. فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران بوده و بعد از ورود به فضای موسیقی،  آرام آرام به سمت موسیقی ارزشی و انقلابی رفت.

حامد زمانی سال هشتاد و هشت با آهنگ «دیروز، امروز، فردا» شناخته شد که اجرای این برنامه بر عهده وحید یامین‌پور بود و با تولید حدود ۸۰ قطعه، به مهم‌ترین خواننده انقلابی در دهه ۹۰ تبدیل شد.

خواننده ای که خودش را مداح می داند، این روزها صدایش از تلویزیون شنیده می شود ولی به خاطر حاشیه هایی که ایجاد کرده، تصویرش پخش نمی شود.

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره امام حسین (ع) ساخته شد. ساختن قطعاتی چون تحریم، آرمیتا، ماه عسل، پرواز و … قدم‌های بعدی این خواننده بود که صدایش را صدای بی صداها معرفی می کند.

در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ترانه‌ای از حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد که شعرش از «محمد مهدی سیار» و توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده بود.

در اوج محبوبیت به برنامه‌های مختلف صداوسیما دعوت شد و اجرای زنده برگزار کرد. در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار هم از او تقدیر شد. اما ناگهان از صحنه حذف شد!

مرداد ۱۳۹۸ خبر دستگیری حامد زمانی به خاطر مواد مخدر رسانه‌ای شد و حتی ویدیوهای مبهمی از درگیری کلامی او با پلیس در فرودگاه مهرآباد منتشر شد.

اما اصل موضوع مربوط به وجود ادوات ممنوعه (بافور) در وسایل دوست همراه حامد زمانی بود که با اعتراض این خواننده به تفتیش او به جر و بحث با پلیس کشیده شد.

حالا خبرگزاری فارس کمپینی به نام «درخواست بازگشت حامد زمانی به عرصه موسیقی» برگزار کرده و طبق گفته این خبرگزاری نزدیک به ۱۴ هزار امضاء جمع شده است تا دوباره این خواننده به عرصه موسیقی برگردد و در واقع تصویر او همراه صدایش در تلویزیون پخش شود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 امیرعباس 1402-12-10 05:14
اقای زمانی آن موقعی که شما فعالیت موسیقی داشتید وضع دنیا بهتر بود. # حامد_زمانی_برگرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید