دوشنبه, 06 ارديبهشت 1395 16:15

در پشت صحنه ی سریال "پریا" چه گذشت/ پور محمدی: در تلاشیم تا مجریان ممنوع التصویر مثل آزاده نامداری را برگردانیم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در پشت صحنه ی سریال "پریا" چه گذشت/ پور محمدی: در تلاشیم تا مجریان ممنوع التصویر مثل آزاده نامداری را برگردانیم در پشت صحنه ی سریال "پریا" چه گذشت/ پور محمدی: در تلاشیم تا مجریان ممنوع التصویر مثل آزاده نامداری را برگردانیم

سی و یک نما – در حالی که زمان زیادی تا شروع ماه مبارک رمضان باقی نمانده، هنوز هیچ سریالی به بهانه ی این ماه در تلویزیون کلید نخورده ومعاون رسانه ملی درباره سریال‌های مناسبتی تلویزیون در ماه مبارک رمضان می گوید که تنها دو سریال در این ماه از شبکه‌های یک و دو پخش می‌‌شوند و شبکه سه و پنج سریالی نخواهد داشت.

پشت صحنه ی سریال "پریا" کار جدید حسین سهیلی زاده بستری شد برای یک نشست خبری تا معاون سیما به پرسش خبرنگاران پاسخ دهد.وی در ابتدا درباره بازگشت مجریان ممنوع‌الکار رسانه ملی عنوان کرد: ما در تلاشیم که آزاده نامداری و سایر مجریانی که در تلویزیون مشکلاتی داشتند و این مشکلات بیشتر ناشی از مسائل خارج از تلویزیون بوده است، به تلویزیون باز گردند. تلویزیون برای همه این افراد در حال مذاکره و گفتگو است و تلاش می کنیم مشکلات آمدنشان حل و فصل شود.چرا که یکی از سرمایه های تلویزیون، مجریان آن هستند که باید حفظشان کنیم.

پورمحمدی درمورد شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره اختلاف او با رئیس سازمان صدا و سیما مطرح می شود، توضیح داد: ما هیچ اختلافی با هم نداریم. من و محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از قبل از سال ۷۰با یکدیگر دوست هستیم. او رئیس من و من معاون او هستم و هر کسی در هر سیستمی کار می کند جزوی از آن سیستم است و باید با آن نظام، هماهنگ باشد. اگر هم دیدگاه مخالفی با سیستم وجود داشته باشد باید در روش و کار هماهنگ شود.

پورمحمدی در رابطه با برنامه های ماه مبارک رمضان گفت :ما در ماه مبارک رمضان دو سریال داریم برای شبکه های یک و دو که هنوز نام آنها مشخص نیست. این دو سریال از میان سریال های موجود انتخاب می شود.شبکه سه از این جهت سریال ندارد، چون ماه مبارک رمضان با مسابقات جهانی والیبال و جام ملت های اروپا مصادف است . برنامه «ماه عسل» نیز مثل سالهای قبل پخش می شود که آن هم ممکن است به دلیل پخش این مسابقات یک یا ۲روز روی آنتن نرود.

پورمحمدی درباره پخش سریال «پادری» که پیش از این قرار بود در ایام نوروز پخش شود، گفت: هرگاه سریال «پادری» آماده شود، به پخش می رسد و ممکن است بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود. همچنین سریال «علی البدل» سیروس مقدم امکان دارد به پخش در ماه رمضان نرسد.(در حالی که تنها یک ماه و نیم به شروع ماه مبارک مانده ، این سریال به گفته الهام غفوری تهیه کننده ی آن هنوز در مرحله انتخاب بازیگر است و سحر قریشی نیز بر خلاف گفته رسانه ها همچنان ممنوع التصویر در تلویزیون بوده و در این سریال حضور ندارد).

وی درمورد برخورد با رسانه های خبری گفت: ما با هیچ رسانه ای اختلاف نداریم و با همه رسانه ها دوست هستیم. من معتقد هستم نقد موجب پیشرفت انسان ها و سازمان صدا و سیما می شود به شرط آنکه  دلسوزانه باشد. نقد با تخریب متفاوت است و اشکالی که اکنون وجود دارد این است که ما نقادی را بلد نیستیم و همچنین آستانه تحملمان در نقدپذیری پایین است.

معاون سیما درمورد نمایش های شبانه و کپی بودن آنها توضیح داد: برنامه هایی مثل «خندوانه» و «دورهمی» در دنیا زیاد است. ما پیش از پخش و تولید برنامه «دورهمی» چند نمونه خارجی آن را دیده بودیم و قرار بود این برنامه، بومی و ایرانی شود و همین کار هم انجام شد. البته برنامه «دورهمی» اشکالاتی دارد که در حال رفع شدن است و امیدواریم بهتر شود.

وی  در این میان اشاره کرد که حسین سهیلی‌زاده و سیروس مقدم را پرکارترین و تندکارترین کارگردانان رسانه ملی عنوان کرد.

در این بازدید چند سکانس از سریال «پریا» پخش شد و معاون سیما بیان کرد که ممکن است این سریال یکی از گزینه های پخش در ماه مبارک رمضان باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید